20 اردیبهشت 1405

ماموریت زیردریایی‌‌های ارتش در تنگه هرمز

برای نخستین بار در جنگ رمضان، فرمانده نیروی دریایی ارتش از ماموریت زیردریایی‌ها در رصد و رهگیری شناور‌ها در آب‌های خلیج فارس خبر داد.
در جنگ خبری ازشون نبود. الان که اتش بس شده خبری از زیردریایی شنیدیم که وجود دارن
10:59 - 20 اردیبهشت 1405




4 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌Abbasam‌
@Abbasam20 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
چه تصوراتی داری اسمش روشه زیردریایی برای عملیات پنهانی استفاده میشه قرار نیست جفت راهنما بزنه تا شما ببینی

@user17079231345120 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
باید میومدند به من و شما گزارش کار می‌دادند؟

تصویر نمایه‌ی ‌مشتی پیسَر‌
@useredige20 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
متاسفانه خیلی به روز نیستن و کارایی زیادی ندارن. اما برای همون نواحی تنگه هرمز یکارایی می‌تونن بکنن.

@Aliabd20 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
زمان جنگ از عملیات هواپیماهای f5 ما هیچ خبری نیومد، خبرش بعد از جنگ اومد