یکی از ویژگیهای بارز کشور تولید به صرفه با انرژی فاقد هزینه های حمل و همچنین نیروی کار ارزانتر نسبت به مقصد صادرات هستبرخی کشورها هم در انتقال تکنولوژی تولید همراه هستندبرای بهره بردن از این ویژگی چرا کنش مناسبی از مسئولین نمیبینیم؟دلیل مشترکی با از دست رفتن ویژگی هاب ترانزیتی کشور داره
