توییت کاربر خارجی:ایران کشتههای خود را در جنگ اعلام میکند و هزاران نفر در مراسم تشییع شرکت میکنند. در همین حال ایالات متحده و اسرائیل کشتههای خود را پنهان میکنند و آنها را مخفیانه مانند موشهای طاعونزده دفن میکنند؛ زیرا در یک جنگ غیراخلاقی بیشرمانه و ناعادلانه، مرگ شرافتمندانهای وجود ندارد
22:22 - 10 فروردین 1405