@Ali_Sotoude1 اردیبهشت 1405روسیه عملا داره میگه بابا این همه نیرو و لجستیک آوردن تو منطقه برای ادامه جنگ مذاکره براشون به هیچ وجه جدی نیست، سطح و الگوی حملات ایران هم توی این 40 روز دستشون اومد. گفتن آتش بس موقت رو قبول نکنید خدا میدونه تجاوز سوم شون رو با چه غافلگیری ای شروع میکنن باز! الان چی گیر ما اومد توی این 2 هفته؟
@Ali_Sotoude1 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاز عمو ترامپ تو و اون نوچه عقب مونده و رقت انگیزش پهلوی هم به ایران رسیده بقیه کمک هاشونو بگو کارت به کارت کنن برای خودت فقط