@user17723925098825 فروردین 1405در پاسخ بههوش مصنوعی افتاده دست این پیرمرد حال هی میاد روی روان مردم راه میره یکی این ابزار از دست این پیرمرد بگیرد 😁
@user17742912548325 فروردین 1405در پاسخ بهما در عربی میگیم حماد نفسه یرید له رفسهترجمه دقیق لفظی: ستایشگر خویش لگد نیاز دارد
@user170909997373740916525 فروردین 1405در پاسخ بهیاد هاله نور افتادم. خدا همه متوهمان خود قدیس پندار را شفا دهد یا شرشان را کم کند.
@user17674965534425 فروردین 1405در پاسخ بهشهر شهرِ فرنگه از همه رنگبیا و تماشا کن خنده کاربران خارجی به رئیس جمهور آمریکا اسکرین شاتهای جدید از شبکه ایکسبیا و تماشا کن
@AheDeleDarvish25 فروردین 1405در پاسخ بهمشخصات دجال در متون دینی:۱:وجود تمامی پیامبران اللهی از جمله عیسی مسیح را انکار میکند به همین دلیل در انجیل بهش ضدمسیح میگن۲:دجال به صورت رسمی ادعای خدایی میکنه و میگه تمام شما مردم بندگان من هستید۳:او تمام آب و غذای زمین را به نام خود میزند و میگوید هرکسی آب و غذا میخواهد باید از من پیروی کند
@AheDeleDarvish25 فروردین 1405در پاسخ بهدجال چیست؟!مخفف دیجیتال دجال(پیامبر دروغین) طبق گفته اسلام ادعای خدایی خواهد کرد و به مردم امر میکند که هرکس آب و غذا میخواهد باید از من بگیرد!بزودی با تکنولوژی بلوبم دجال را ظاهر خواهند کردادامه در پاسخ همین کامنت
@IranianCivilisation25 فروردین 1405در پاسخ بهاینو نگی چی بگی،،که امار جان فدا الکیه؟؟؟؟خخخخشما دوتا سیم کارت داشته باش برو ببین میشه عمرا دوتا ثبت نامکرد.. مرد حسابی خودم چک کردم، بر اساس کد ملی هست و حتی کودک ها رو ثبت نمیکنه بعد تواز روی سوزش میای این اراجیف رو میگی.دریدگان پرغضبدهان نجس و بی ادبمریض و واجب المطبقماش تجزیه طلب
@user17079968056125 فروردین 1405بسم الله الرحمن الرحیم جای تصویر کودکان قربانی جزیره اپستین و میناب، در این حرکت مضحک و توهین آمیز ترامپ خالی است.
@user17507310767125 فروردین 1405در پاسخ بهبا عرض معذرت باید بگم وقتی مردم موقع انتخاب خودشون دقت نمی کنند، همین اتفاق می افته، توی کشور خودمون هم با ادبیات دیگری وجود داره،
@Moohhammad25 فروردین 1405در پاسخ بهمرگ بررژیم صهیونی لعین شیطان نجس العین اکبرآمریکا ی منفور جنایت کارجهان خوار دزدام الفسادقرن بزرگترین شیطان جهانلعنت الله علیهو رژیم نحس نجس احمق صهیونی حرا م زا ده باند وحشی خبیث جنایت کار هار نجس العین کودک کش منحوس ملعون کافرنحس ترین نحس نجس جهاناللهم فضاعف علیهم اللعن منک و العذاب الالیم
@user17750651215825 فروردین 1405در پاسخ به وخروج فوری ایران از معاهده NPTمطالبهخروج فوری ایران از معاهده NPT
به نام خدا الَّذِينَ عَاهَدْتَ مِنْهُمْ ثُمَّ يَنْقُضُونَ عَهْدَهُمْ فِي كُلِّ مَرَّةٍ وَهُمْ لَا يَتَّقُونَ، فَإِمَّا تَثْقَفَنَّهُمْ فِي الْحَرْبِ فَشَرِّدْ بِهِمْ مَنْ خَلْفَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَذَّكَّرُونَ، وَإِمَّا تَخَافَنَّ مِنْ قَوْمٍ خِيَانَةً فَانْبِذْ إِلَيْهِمْ عَلَىٰ سَوَاءٍ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا يُحِبُّ الْخَائِنِينَ همان کسانی که از ایشان پیمان گرفتی، ولی هر بار پیمان خود را می شکنند و هیچ پروا نمی کنند. پس اگر در جنگ بر آنان دست یافتی با {تاختن بر} آنان کسانی را که پشت سر آنهایند متفرق ساز، باشد که عبرت گیرند. و هرگاه از قومی بیم خیانت {در پیمان} داشتی، {تو هم} به گونه ای برابر پیمانشان را لغو کن، چرا که خداوند خائنان را دوست ندارد. (آیات 56 – 58 سوره انفال) مردم ایران با توجه به اظهارات خصمانه و غیرمسئولانه رافائل گروسی، رئیس آژانس بینالمللی انرژی اتمی، که در آن شیطان بزرگ آمریکا و رژیم کودک کش صیهونی اسرائیل را به استفاده از سلاح هستهای علیه حقوق و تأسیسات هسته ای ایران تشویق کرده است، از نهادهای تصمیمساز و مجلس شورای اسلامی ایران درخواست خروج فوری ایران از معاهده NPT را دارند. ما بر این باوریم تداوم همکاری با آژانسی که هیچگاه توانایی لازم از ممانعت و محکومیت اقدامات جنایکارانه و خطرناک دشمنان مان را ندارد؛ نه هوشمندانه است و نه عاقلانه. و بایستی یادآور شد که خروج از NPT به معنای دنبال کردن سلاح هستهای نیست زیرا ما مردمان ایران زمین پیرو اعتقادات مذهبی مان و فرمایشات رهبر شهیدمان هیچگاه دنبال سلاح هسته ای نبودیم، بلکه هدف جلوگیری از جاسوسیهای آمریکا و اسرائیل تحت پوشش بازرسان آژانس است. مردم ایران تا زمانی که آژانس از حقوق فناوری صلحآمیز هستهای ایران به طور کامل و بیقید و شرط حمایت نکند، خواهان عدم همکاری با آژانس بین المللی اتمی هستند. امید است این مطالبه به حق و قانونی ما مردم ایران هر چه زودتر مورد توجه و اجرا بگردد.
خبرگزاری مجلس شورای اسلامی، وزارت امور خارجه، مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی، هیئت دولت
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@darush137225 فروردین 1405در پاسخ بهیک رهبر خدا نیامرز هم ما داشتیم میگفت خدا از دهن من حرف میزنه از اونم بگو خود شیرین 😂🙌
@user17082343635625 فروردین 1405در پاسخ بهترامپ فرعونیست که ادعای خدایی دارد انشالله این ترامپ فرعون را غرق خواهیم کرد