تخصیص شعب ویژه برای تخلفات برقی در لرستان
مدیرعامل شرکت برق لرستان بر تخصیص شعب تخصصی برای رسیدگی به پروندههای مرتبط با تخلفات برق تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فترس از خرمآباد، در راستای پیگیری معضلات مربوط به ناترازی انرژی و مقابله با پدیده استفاده غیرمجاز از برق، صبح امروز جلسهای با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان و دادستان استان برگزار شد.در این نشست، شیرزاد جمشیدی مدیرعامل شرکت برق لرستان با اشاره به پیامدهای منفی استفاده غیرقانونی از برق بر پایداری شبکه و تأمین عادلانه انرژی برای مردم، خواستار همکاری جدی و همهجانبه دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان شد.وی همچنین پیشنهاد تخصیص شعب تخصصی برای رسیدگی به پروندههای مرتبط با تخلفات برق را مطرح کرد تا فرآیند پیگیری و اعمال قانون با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.دادستان استان لرستان نیز ضمن تأکید بر اهمیت صیانت از منابع انرژی کشور، بر لزوم برخورد قاطع و بدون مماشات با متخلفان و سوءاستفادهکنندگان از برقهای غیرمجاز تأکید کرد و افزود: این تخلفات نهتنها به زیرساختهای انرژی آسیب میزند، بلکه رفاه عمومی را نیز تحتالشعاع قرار میدهد.در پایان، طرفین بر استمرار هماهنگی و همکاری در راستای پیشگیری از تخلفات، کاهش ناترازی انرژی و ارتقای عدالت در توزیع برق تأکید کردند.#برق#ماینر 08:09 - 14 اردیبهشت 1404