۸۶ پروژه بهداشتی لرستان در مسیر بهره‌برداری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در فاز اول اجرای برنامه توسعه، ۸۶ پروژه بهداشتی اولویت‌بندی شده‌اند تا هیچ اسکلت نیمه‌کاره‌ای در استان باقی نماند.
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جلال‌الدین امیری عصر امروز در جلسه مجمع خیرین سلامت در محل استانداری لرستان اظهار کرد: با وجود بدهی‌های انباشته، روند توسعه خدمات سلامت در استان با قدرت ادامه دارد و با تکیه بر همراهی خیرین و مدیریت بهینه منابع، به دستاوردهای مؤثر رسیده‌ایم.پیشرفت با وجود تنگنای مالیوی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بدهی‌های قابل‌توجهی مواجه است، تصریح کرد: این تنگنای مالی مانعی برای خدمت‌رسانی نشده و ما با اراده و برنامه‌ریزی، مسیر ارتقای خدمات بهداشت و درمان را ادامه داده‌ایم. وی تأکید کرد: نگاه ما به توسعه، توقف‌ناپذیر است.خیرین، سرمایه‌هایی ماندگار در توسعه سلامترئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تمجید از نقش تأثیرگذار نیکوکاران حوزه سلامت افزود: برخی از این افراد بدون انتظار و با نیت خیرخواهانه، برای توسعه زیرساخت‌های درمانی استان تلاش می‌کنند.به گفته وی، این انگیزه‌های خالصانه موجب افزایش امید، همدلی و تعهد در مجموعه مدیریتی دانشگاه شده است.هم‌افزایی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمامرئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: در فاز اول اجرای برنامه توسعه، ۸۶ پروژه بهداشتی اولویت‌بندی شده‌اند تا هیچ اسکلت نیمه‌کاره‌ای در استان باقی نماند.امیری همچنین از ظرفیت ساخت و تکمیل ۳۵۰ پروژه در حوزه سلامت استان خبر داد و افزود: برخی پروژه‌ها با کمترین هزینه قابلیت بهره‌برداری دارند و این موضوع فرصتی مهم برای بهبود چهره خدمات درمانی و کاهش سازه‌های ناقص در حوزه بهداشت است.#سلامت
19:56 - 13 اردیبهشت 1404

1 بازنشر
861 بازدید