توسعه بیمارستانهای بروجرد در دستور کار است
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: توسعهٔ بیمارستانهای کوثر، امام (ره) و شهید چمران از دیگر برنامههای توسعهای سلامت بروجرد است که علاوه بر تکمیل و تجهیز بیمارستان آیتالله بروجردی در دستور کار قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، قدرت ولدی عصر امروز در حاشیهٔ بازدید از اورژانس بیمارستان شهید چمران بروجرد، اظهار کرد: بهزودی کمیتهای بهمنظور بررسی برنامه ساخت ساختمان جدید اورژانس بیمارستان چمران تشکیل خواهد شد.وی تصریح کرد: خوشبختانه همدلی و همراهی خوبی بین مسئولین دانشگاه، مجموعهٔ فرمانداری و نمایندگان مردم برای رفع مشکلات بهداشت و درمان بروجرد شکل گرفته است.فرماندار ویژه بروجرد در خصوص ساختمان جدید بیمارستان حضرت امام(ره) ابراز کرد: تدابیر خوب و برنامهٔ منظمی برای این پروژه اتخاذ شده است.ولدی ادامه داد: با پیگیریهای سرپرست دانشگاه علوم پزشکی عملیات تکمیل این پروژه بهزودی از سرگیری خواهد شد.معاون استاندار همچنین در مورد بیمارستان آیتالله بروجردی گفت: امکانات این بیمارستان در برنامهٔ بهروزرسانی خواهد بود.آموزشی شدن بیمارستان آیتالله بروجردی مطالبه مهم مردم استعباس گودرزی نیز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: صدور مجوز دانشکده علوم پزشکی بروجرد یکی از افقهای توسعهای برای حوزهٔ سلامت این شهرستان است که با آموزشی شدن بیمارستان آیتالله بروجردی قدم مهمی در این مسیر برداشته خواهد شد.وی ادامه داد: توسعهٔ بیمارستانهای کوثر، امام (ره) و شهید چمران از دیگر برنامههای توسعهای سلامت بروجرد است که علاوه بر تکمیل و تجهیز بیمارستان آیتالله بروجردی در دستور کار قرار دارد.نمایندهٔ مردم بروجرد در مجلس ضمن قدردانی از پیگیریهای سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار کرد: در مسیر جذب اعتبارات و رفع موانع پروژههای حوزهٔ سلامت بروجرد همراه سرپرست دانشگاه خواهیم بود.
17:47 - 13 اردیبهشت 1404