تخفیف ۳۰ درصدی اقامتگاه‌های کرمانشاه برای مسافران نوروزی

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه گفت: اقامتگاه‌های استان در ایام نوروز برای مسافران تخفیف ۳۰ درصدی را اعمال می‌کنند.
کیومرث اعظمی، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمانشاه از روز گذشته به‌منظور میزبانی از مسافران نوروزی و آسیب‌دیدگان جنگ تحمیلی فعالیت خود را در سطح استان آغاز کرده است. وی افزود: با توجه به شرایط ویژه کشور به‌واسطه جنگ تحمیلی، برای اقامت مسافران نوروزی در مراکز و تاسیسات گردشگری استان، تخفیف ۳۰ درصدی در نظر گرفته شده است. سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه با بیان اینکه فضای نوروز امسال به‌دلیل شرایط خاص جنگی با سال‌های گذشته متفاوت است، گفت: کشور در حال حاضر در شرایط عزای عمومی قرار دارد، با این وجود ممکن است برخی از هم‌وطنان در ایام نوروز به کرمانشاه سفر کنند و از این‌رو لازم است استان آمادگی کامل برای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی را داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: اعضای کمیته‌های مختلف ستاد سفر استان باید در طول تعطیلات نوروز بر تاسیسات گردشگری نظارت دقیق و مستمر داشته باشند تا تمامی مراکز خدماتی، اقامتی و گردشگری، خدمات مطلوب و باکیفیت به مسافران ارائه دهند. اعظمی تأکید کرد: نظارت بر نحوه ارائه خدمات در این ایام باید تشدید شود تا ضمن رعایت موازین ایمنی و بهداشتی، تصویر مطلوبی از مهمان‌نوازی مردم کرمانشاه به یاد مخاطبان باقی بماند. وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امید است با پیروزی اسلام بر دشمن و پایان یافتن جنگ، دوباره شاهد شور و نشاط سفرهای مردمی و حضور گسترده گردشگران در مقاصد مختلف گردشگری کشور باشیم.
برای دسترسی سریع به خبر استان کرمانشاه، اخبار خود را از اینجا بخوانید.#جنگ#بوم‌گردی #نوروز
10:55 - 21 مارس 2026
نظامی و امنیتی
فرهنگ
کرمانشاه