آغاز اجرای کمربندی عالیواک ساری تا هفته آینده

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از نهایی شدن بررسی‌های فنی، تعیین محل تأمین اعتبار و اخذ مجوزهای لازم برای اجرای پروژه کمربندی عالیواک ساری به جویبار خبر داد و گفت: قرارداد این طرح تا پایان هفته آینده منعقد و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، جلسه پیگیری و هماهنگی کمربندی عالیواک شهرستان ساری به جویبار، روز شنبه با حضور مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران، دادبود معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.در این نشست که با هدف بررسی روند پیشرفت این پروژه حیاتی برگزار گردید، عبدالرضا دادبود، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، با تشریح آخرین وضعیت کمربندی عالیواک، اظهار داشت: جلسات فنی در خصوص این پروژه به صورت مستمر در حال برگزاری است و امروز بررسی‌های فنی نهایی شد. طرح پیشنهادی پروژه تکمیل و محل تأمین اعتبار آن به طور دقیق مشخص شد. وی افزود: این پروژه در دو فاز اجرایی خواهد شد. فاز اول با سرعت توسط پیمانکار آغاز می‌شود تا طراحی نهایی فاز دوم نیز به موازات آن به اتمام برسد. پس از آن، پیمانکار دوم نیز برای تکمیل پروژه انتخاب خواهد شد. دادبود با اشاره به اهمیت پیگیری امور اداری پروژه‌های عمرانی، خاطرنشان کرد: مجوز ماده ۲۳ که برای کلیه طرح‌های عمرانی الزامی است، هفته گذشته صادر و ابلاغ شد. معاون استاندار در پایان ابراز امیدواری کرد: در نهایت مقرر شد تا پایان هفته آینده، مراحل مربوط به عقد قرارداد این پروژه به اتمام رسیده و کمربندی عالیواک ساری وارد فاز اجرایی شود. این اتفاق گامی مهم در جهت رفع گره ترافیکی منطقه و تسهیل تردد شهروندان خواهد بود.گفتنیست؛ این پروژه که از مطالبات اصلی مردم منطقه به شمار می‌رود، با اجرای کامل، نقش بسزایی در روان‌سازی ترافیک شهری و توسعه زیرساخت‌های عمرانی شهرستان ساری ایفا خواهد کرد.
10:36 - 7 تیر 1405
جامعه
استان ها
مازندران