رسانه ها، خبرگزاری های ایرانی بس کنید.
باید رسانه ها و خبرگزاری ها مطلع باشند. و دست از دروغگویی بردارند که، حقیقت چیز دیگریست.
کسانی که در حال تولید خبر بر ضد آمریکا هستند، شهروندان و کسانی که در آمریکا زندگی میکنند، سطح زندگیشان کاملا متناقض با حرف هایی هست که شما میزنید، حالا چه این اخبار رو خبرنگاران منتشر کنند و چه سخن مقام داران دولت ایران باشد. برخی از ایرانیان با چشم خود میبینند، میبینند و حثرت زندگی آنها را دارند.
ایرانیان با چشمان خود دارند میبینند که ما جهان سومی هستیم و کشور های قدرتمندی مثل آمریکا، چین، آلمان... جهان اولی هستند و زندگی تأمین و تضمین شده ای دارند، برعکس ما ایرانیان که دخل و خرجمان با یکدیگر نمی خواند. این همه خبر تولید کردن برای بد نشان دادن جهان اولی ها بی تاثیر است، زیرا حقیقت این نیست
18:07 - 16 اسفند 1404