@NewIran26 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیکنفر جواب بده چرا اینهمه دارنده ماینر دنیال وصل کردن اینترنت هستند چرا نمیگید با برق مفت ماینر میکنید الان دنبال وصل شدن اینترنت هستید https://farsnews.ir/NewIran/1778565322502253846تقدیر و تشکرتشکر از تدابیر اتخاذشده برای مدیریت فضای اینترنت
از کلیه مسئولین گرامی که با قطع اینترنت بینالملل در ایام جنگ سوم باعث جریانات مثبت شدند کمال تشکر را دارم . اول اینکه با قطع اینترنت حداقل باعث شد خانوادهها که امکان کنترل اینترنت فرزندان و جوانان را نداشتند بطور قهری از مضرات اینترنت به دور باشند . دوم وقتی اینترنت پرو به کاربران داده شود میتوانند با قیمت جهانی به سطح جهانی وصل شوند. این اینترنت که کاربران داخلی استفاده میکنند با قیمت یارانهای است. لذا اگر کاربری بخواهد با اینترنت یارانهای داخلی بخواهد محتوای غیر کنترل شده بینالمللی را ببیند عدالت نیست . با فعال شدن اینترنت پرو اگر واقعاً کاربری به اینترنت بینالمللی نیاز دارد و درآمد بینالمللی دارد چه بهتر که هزینه آن را خودش پرداخت کند و از طریق یارانه به عهده همه جامعه نباشد . سوم با قطع اینترنت جهانی و تعادل بین هزینه اینترنت داخلی و خارجی ؛ تولید محتوای داخلی افزایش پیدا نمیکند زمینه رشد پلتفرمهای داخلی و محتوای آنها افزایش پیدا میکند. چهارم یکی از بزرگترین مشاغل امروز در جهان تولید محتوای مجازی مانند آموزش و فیلم و مانند آن است . به دلیل عدم کنترل پلفرم های خارجی ؛ به راحتی محتوای تولید شده بدون در تظر گرفتن حقوق مولف منتشر میشد . با وجود اینترنت پرو و عدم سهل الوصول بودن دسترسی به محتوای منتشر شده در آن بدون رعایت حقوق تولید کننده ؛ زمینه رشد محتوا سازی خواهد شد .یعنی دیگر حتی اگر محتوی تولید شده در پلتفرمهای خارجی منتشر بشود برای کاربر داخلی از نظر قیمت مناسب نخواهد بود محتوی تولیدی را با اینترنت پرو دریافت کند و به سمت خرید محتوی تولید داخل خواهد رفت . این یعنی درآمد بیشتر برای تولید کننده محتوا مانند مدرسان و فیلم سازان و.... البته هر تغییر همیشه موافقان و مخالفان خودش را دارد و این تشکر به معنای تایید شیوه اجرای کنونی نیست ولی در مجموع هر تغییری میتواند در زمان اجرا نارضایتی داشته باشد .با اصلاح صحیح هر تغییر و اجرای مناسب و با توضیح مناسب میتوان باعث اقناع جامعه شد. قطع اینترنت یک ضرورت بود که شاید با اصلاح شیوه قطع آن ؛ سبب تحول بزرگی بشود .
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user17787464196326 اردیبهشت 1405اونی که پول داره ماینر راه بندازه پول هم داره به استار وصلشون کنه ... انقدر هر روز هر روز نگردید یه بهونه چرت واسه قطع نت پیدا کنید!!! کسی نمیاد با نتی که مدام قطع میشه و حسابی روش نیس ماینر راه بندازه
@NewIran26 اردیبهشت 1405در پاسخ به واحسنت پس وصل کردی دیدی نمیشه ناراحتی میگی نت میخواهیم 😂نگو مشکل آزادی بیان و اشتغال است بگو ماینرها کارنمیکنه با استارلینک
@user17787464196326 اردیبهشت 1405خدایا منو از دست اینا نجات بده !!! دِ آخه مرد حسابی چرا وصل نشه ؟ مگه اون اینترنتش به مریخ وصله نت ماها به ژاپن؟ اونکه هم سرعتش بهتره هم پینگش پایینتره هم فیلتر نیس ..... اصن میدونی اینترنت چیه که هی افتادی دنبال قطع کردنش؟؟؟؟؟؟ 🤦♂️
@NewIran26 اردیبهشت 1405در پاسخ به ونه اینترنت چیه؟ ببین من تحقیق کردم الان همین خبرگزاری که شما بهش پیام میدی اینترنت است . پس قطع نیست . اگر قطع نیست چرا ناراحتی شما هم که وصلی همینجا اینترنت داره استفاده کن
@user17787464196326 اردیبهشت 1405یه تحقیق ساده هم بلد نیستی بکنی نیا به ما گیر بده ،،، این اسمش اینترانتـه نه اینترنت ... اون یه آ اضاف داره یعنی نت داخلی اینترنت یعنی نت بینالملل
@user17787464196326 اردیبهشت 1405خدایا اینو اصن چرا آفریدی؟ باشه شما برو با همون شبکه داخلی تو یوتیوب برنامه نویسی یاد بگیر و با چت جی پی تی صحبت کن و ترید کن و دانشنامه تنظیم کن ما رو ول کن به حال خود باشیم