چرا جلوی تورم گرفته نمیشود
سؤال ما از مسئولان این است که چرا برای کنترل تورم و گرانیها اقدام جدی انجام نمیشود؟ حقوق کارمندان و بازنشستگان هر سال تنها درصد کمی افزایش مییابد، در حالی که قیمت کالاها و خدمات تقریباً هر هفته یا هر ماه بالا میرود. خواهشمندیم صدای ما را بشنوید، برای مهار تورم چارهای بیندیشید و به معیشت قشر حقوقبگیر توجه کنید.
وزارت اقتصادی
