دیگر نباید مرگ بر آمریکا گفت!!

🔻جوادی‌حصار، فعال اصلاح طلب و رئیس ستاد پزشکیان در مشهد :حالا که قرار است با آمریکا دوستی و تفاهم شود دیگر نباید مرگ بر آمریکا گفتشعارهای مرگ بر آمریکا که چندین سال است سر می‌دهیم به دلیل دشمنی آمریکا با ملت ما بود و حالا که قرار است تفاهم و دوستی صورت بگیرد، باید جهت ما هم عوض شود و در گذشته ما مرگ بر شوروی هم می‌گفتیم ولی الان روسیه از دشمنان ما نیست.🔹نگاه مردم به دشمنان تا حد زیادی تابع رویکرد حاکمیت است و در صورت حرکت به سمت دوستی با آمریکا، اکثریت جامعه نیز همراه خواهند شد. پایبندی دو طرف به تعهدات می‌تواند زمینه‌ساز دوستی و همکاری‌های بین‌المللی باشد.‎@Navasantv
14:35 - 3 تیر 1405

1 واکنش
12٫9k بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌وطند زنده باد‌
@user17766697183342 دقیقه پیش
در پاسخ به
عجب حرف موفتی زده حاکمیت و دولت نمی‌تواند کسی را به دوست داشتن و یا دوست نداشتن کشوری حکومتی یا فردی مجبور کند .تازه ما که نمیخوایم با آمریکای جنایتکار دوست بشیم ما بدنبال حق وحقوق خود هستیم . آمریکا هم هرموقع به امید خدا از هم پاشید با کشورهای بعدی که در آمریکا تشکیل می‌شود دوستی میکنیم .