عجب حرف موفتی زده حاکمیت و دولت نمیتواند کسی را به دوست داشتن و یا دوست نداشتن کشوری حکومتی یا فردی مجبور کند .تازه ما که نمیخوایم با آمریکای جنایتکار دوست بشیم ما بدنبال حق وحقوق خود هستیم . آمریکا هم هرموقع به امید خدا از هم پاشید با کشورهای بعدی که در آمریکا تشکیل میشود دوستی میکنیم .
