قبل سفر میگفتن هسته ای رو مذاکره نمی کنیم اما مذاکره کردن ترامپ تیم مذاکره کننده رو تحقیر و تهدید کرد با این وضعیتی که تیم مذاکره کننده نمی تواند جلوی فحش های ترامپ را بگیره انتظار دارید ترامپ به ایران چیزی بده یا دوباره حمله نکنه یا به قرارداد پایبند باشه
با تحقیر دیروز و ماندن هئیت ما دیگه توسری خوردنشون عادی میشه تحقیر شدنها رو عادی سازی نکنیم و دست آوردهای واهی مثل آزادسازی 6میلیارد دلار بازهم از طرف امریکا تکذیب میشه الان ترامپ خواب هستش بیدارشه توئیت میکنه