پاسخ گره ذهنی ترامپ درباره تسلیم نشدن ایران با وجود فشارها
دشمن گاهی آنقدر صحنهسازی و نورپردازی میکند که حتی گاهی سربازان جبهه حق هم وسوسه میشوند؛ مدام میگوید: «بیا! عزت اینجاست.» اما واقعاً عزت کجاست؟ کلید قدرت در دست کیست؟ چرا بعضی ارتشها و حکومتها با آنهمه ظاهرِ پرزرقوبرق ناگهان فرو میریزند، و در مقابل، بعضی ملتها زیر سنگینترین فشارها خم نمی…نمایش بیشترنمایش گزارش
آمریکا با لقبِ «ژاندارم منطقهٔ» پهلویها چه کرد
تاریخ پُر است از سرنوشت کسانی که این نشانی اشتباهی را رفتند. سرنوشت شاه ایران که روزی با تکیه بر آمریکا خود را ژاندارم منطقه مینامید، اما در پایان، همانها حتی حاضر نشدند در خاکشان به او پناه دهند.نمایش گزارش
تیر اولِ دشمن در جنگ اینطور شلیک میشود
شایعهپراکنها میچرخند و میگویند: «قدرت دشمن را دیدید؟! ضربهٔ دوم در راه است.» این همان تیر اولی است که در جنگ روانی شلیک میشود؛ تزریق ترس پیش از هر حملهٔ واقعی. اما مؤمنان با دلی آرام و نگاهی استوار پاسخ میدهند: «حَسْبُنَا اللّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ»؛ یعنی خدا برای ما بس است و تصمیم ما عوض نمی…نمایش بیشترنمایش گزارش
جزئیاتی از قدرتمندترین سپر دفاعی ایران در مقابل لشکر انبوه دشمن
در معادلۀ قدرت، یک واقعیت پنهان از دیدههای ظاهربین وجود دارد به نام «خدا»؛ یعنی اعلان بینیازی از قدرتهای پوشالی و تکیه بر قدرتی که هیچگاه از بین نمیرود. خدای ما، همان خدای طوفان طبس است که محاسبات ابرقدرتها را به هم ریخت؛ همان خدای خرمشهر است که با دستهای خالی رزمندگان، آزاد شد.نمایش گزارش
جنگ شیطان برای اختلال در «دستگاه محاسباتی» مردم ایران
جنگ، جنگی شناختی است. هستۀ اصلی آن هم، همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب از آن بهعنوان «دستگاه محاسباتی» یاد میکنند و هدف اصلی دشمن را از کار انداختن آن میدانند.نمایش گزارش
سلاح قدیمی دشمن برای تسلیم جبهه مقاومت دوباره فعال شد
دشمن گاهی با پیچیدهترین ابزارها نمیجنگد؛ بلکه با سلاح ترس به میدان میآید، همان سلاح کهنه و قدیمی که بارها نتیجه داده است. این آیه پرده از همین روش روانی برمیدارد. حمله نه با شمشیر و تیر، بلکه با واهمه آغاز میشود؛ با القای اینکه نیروهای دشمن قدرتمندند و شما شکست خوردهاید، حتی پیش از جنگ! هدف،…نمایش بیشترنمایش گزارش
سلاحی که در مقابل سنگرشکنهای دشمن پیروز قطعی میدان است
در هیاهوی نبردی که هر لحظه دشمن با «بمبهای سنگرشکنِ» یأس، تردید و تهدید، بنیانهای ایمان را هدف میگیرد و عقلِ مادی و دودوتاچهارتای زمینی فریاد میزند: «عقبنشینی کن! تو حریفش نیستی!»؛ کدام «سازۀ مقاوم» میتواند از فروپاشیِ ارادهها جلوگیری کند؟نمایش گزارش
سه ستون اصلی پیش روی ملت در میدان نبرد با دشمن سرکش
فرمان آیه قرآن، که همان دعای خالصانهٔ مؤمنان در صحنهٔ عمل است، سه درخواست حیاتی را در دل میدان نبرد باز میکند و سه ستون اصلی پیروزی را بنیان مینهد: صبر، ثباتقدم، نصرت الهی.نمایش گزارش
کارآمدترین سلاحِ ملت در اوج دشمنیها را بشناسید
در این جهان پرآشوب، خدا دو تکیهگاه برای استقامت به انسان بخشیده است: صبر و نماز. این دو، نه فقط آموزههای اخلاقی، بلکه سلاحهای واقعیِ مؤمناند. ستونهایی که در میدان فشار، خستگی و نبرد، دل را آرام، گامها را استوار و نگاه را روشن به وعدهٔ الهی نگه میدارند.نمایش گزارش
۲ عملی که مردم را از گردنههای سخت تاریخی عبور میدهد
تابهحال برای شما هم اتفاق افتاده است که در میانۀ یک کارِ بزرگ، یک آزمونِ مهم یا یک مشکلِ خانوادگی، ناگهان احساس کنید دیگر بنیهای برای ادامهدادن ندارید؟ لحظهای که رمقِ روحی و جسمیتان رو به پایان است و حس میکنید به آخرِ خط رسیدهاید. در این لحظاتِ واماندگی، برای بازیابیِ نیروی خود به کدام تکیهگ…نمایش بیشترنمایش گزارش
@user17091013079005875645 اسفند 1404در پاسخ بهدرود بر زنان با ایمان و آزاده . این پرچم ثمره خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است و با فداکاری مادران با ایمان این سرزمین در اهتزاز خواهد ماند.
@hamed_am5 اسفند 1404در پاسخ بهآفرین، تمام شئونات زندگی ما متصل به قرآن است.و صد البته ولایت اهل بیت همان قرآن ناطق است که همواره باید مورد توجه قرار بگیرد.
@Iran313_145 اسفند 1404در پاسخ بهبرخورد قاطع و عادلانه با اغتشاشگران دانشجو و غیردانشجومطالبهبرخورد قاطع و عادلانه با اغتشاشگران دانشجو و غیردانشجو
من دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف هستم. امروز در دانشگاه صنعتی شریف تجمعی (به گفته مسئولین دانشگاه بدون مجوز) برگزار شد که قرار بود، فقط از جنس سکوت و شمع روشن کردن باشد!! اما با هتک حرمت، فحاشی ، زد و خورد، زخمی شدن چند نفر و کشف سلاح سرد توسط حراست از چند دانشجوی اغتشاشگر پایان یافت. اگر دانشجویان فداکار بسیجی و هیاتی نبودند و مقاومت نمی کردند، معلوم نبود دانشجویان اغتشاش گر چه بلایی سر دانشگاه میآوردند. ما دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و جامعه دانشگاهی برای دفاع از امنیت و آرامش کشور، آبروی جامعه دانشگاهی و پیشرفت علمی ایران، خواستار برخورد سریع، قاطع و عادلانه با به ظاهر دانشجویان اغتشاشگر هستیم. این افراد با رفتار غلط خود باعث مجازی شدن دانشگاه میشوند، سپس ناله سر می دهند که دانشگاه باید حضوری و لبریز از حضور گرم دانشجویان باشد. با تشکر و نهایت احترام از همه مردم ایران و عرض معذرت بابت رفتار بعضی از اغتشاش گران به ظاهر دانشجوی دانشگاه ما
جامعه دانشگاهی ایران، دانشجویان و تشکل های دانشجویی، دانشجویان، اساتید دانشگاهها، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، قوه قضاییه
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@M_khorshidi5 اسفند 1404در پاسخ بهدرود بر شرفتااان شير بچه هاي وطنم... دانشجو اينان نه اونا كه قرآن آتش زدند و پرچم و سيگارهايشان حتي طاقت پاكي و قداست خون شهدا را نداشت و پيكره بي جان اسامي و نامهايشان را سوزاند... زامبي صفتان بي ريشه را دستگير و به اشد مجازات بدون مماشات و بخشش...گول خوردم و تحت تاثير بودم و نفهميدمم ندااااارييييم
@Iraneghavi5 اسفند 1404در تمام دنیا در آمریکا انگلیس کانادا فرانسه اسپانیا، دانشجوها از عمق اعتقاد و قلبشون اومدن توسط پلیس به شدید ترین وجه به زمین کشیده شدن تا روی قلب مردمشون تصویر نفرت انگیز ترین حکومت نسل کش و کودک کش جهان رو رسم کنند. اونوقت تو ایران اندک دانشجویی بی مطالعه جاده صاف کن همونرژیم نفرت انگیز می شن.
@Mehdiiranii5 اسفند 1404در پاسخ بهداعشجوی بی رحم که دراینده میخادبشه دکترووکیل و... همین الان جلوشو بگیرید
@user17091017749652755645 اسفند 1404در پاسخ بهشهید آوینی حزب اللهی بودن را با تمام تراژدی هایش دوست دارم.
@user1761762419385 اسفند 1404در پاسخ بهحرف های امشب ترامپ شنیدید کهچطوری برای مردم ایران به خاطر جنگ ابراز تاسف می کنه! بله، منظورش نابودی زیرساخت زندگی همه مردم ایرانه. حال پرچم شیر و خورشید واقعی آیا در دست نیروی نظامی ایرانه؟ یا اونایی که پرچم شیر وخورشید فیک دست گرفتن، تو ذهن خبیثشون زمینسوخته ایران رو براتون سفارش دادن به ترامپ.
@Fayez_shafiei5 اسفند 1404در پاسخ بهماشاءالله ، درود و رحمت خدا بر شما دختران مومن و انقلابی و باغیرت 🇮🇷🇮🇷🇮🇷دانشگاه جای سلطنت طلبان و مزدوران و ارازل و اوباش نیست این منافقین را از دانشگاه اخراج کنید و از طریق قانون محاکمه کنید ...#ایران_قوی #ایرانی_باغیرت#دختران_انقلاب#مرگ_بر_منافق
@user1708493310365 اسفند 1404در پاسخ بهشاید بهتر باشد که دختران دانشجو تریبون به دست بگیرند به جای شعار علیه دخترانی که از پهلوی دفاع می کند همچون خواهر امام حسین علیه السلام خطبه بخوانند. از شقی بود ترامپ و اپستین و بلایی که سر دختران نوجوان و معصوم آورده اند بگویند. بله همه خواهان بهبود عملکرد در همه شئونات جامعه هستیم.
@user1708493310365 اسفند 1404در پاسخ بهباید روشنگری کنیم از مشکلاتی که شبکه اپستین که ترامپ هم جزئی از آنها است برای کشور آورده اند و اعتراض کنیم که چرا مسئولین نسبت به این شیاطین بی تفاوت بوده اند. مردم باید متحد شوند چون شبکه اپستین که 200 کودک ترک را به جزیره قاچاق کرده چنیدن کودک ایرانی را قاچاق خواهد کرد.
@Bande_gheire_KHASe_Khoda5 اسفند 1404در پاسخ بهدرود خدا بر دانشجویان را حق. ان شاءالله خدا ما رو در زمره «يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ» قرار بده🙏
@user1769411094895 اسفند 1404حوادث امروز ایران نتیجه حرف های نسنجیده دوسال گذشته پزشکیان که قبل از ریاست جمهوری به شهید سلیمانی اهانت کرد و در اولین مصاحبه بعد از ریاست جمهوری امریکا را برادر گفت و حالا نتیجه همون برادر گفتن را می بینیم و نتیجه اهانت ها را
@a58315 اسفند 1404در پاسخ بهحضرت مهدی(عج)»:فَاِنّا یحیطُ عِلمُنا بِأَنبائِكُم و لایعزُبُ عَنّا شَیءٌ مِن اَخباركُم.ما از اوضاع شما کاملاً باخبریم و هیچ چیز از احوال شما بر ما پوشیده نیست. (بحار، ج ٥٣، ص ١٧٥)
@user1769012171125 اسفند 1404در پاسخ بهجالبه!کودنهایی داریم که یدک کش نام نخبه هستند. اینها میخوان با قرآن بجنگن!زهی خیال باطل خیلیها مثل شما این راه رو رفتند و الان در گور همنشین مارو عقرب هستند.
@Lync75 اسفند 1404هزاران درود بر شیرزنان و شیرمردان امام حسینی اهل عمل به وظایفپاینده باد ایرانهزاران ننگ بر خاندان پهلوی و طرفداران بی وطن و وطن فروششاهل توجیه در دوران امام زمان عج
💯 هرکسی امروز اهل عمل به وظایف خود هست اگر دوران ائمه هم میبود همینطور بود. در دوران امام زمان هم همینطور خواهد بودهرکسی هم امروز اهل توجیه و فراری از تکلیف است در دوران ائمه هم همینطور میبود…استاد حسن رحیمپور #ازغدی#ضد_شبهه #امام_زمان🔸 @ZSHOBHE➡️۴ MB