عالیه🇱🇧💕
@melika_keshavarz11 خرداد 1405در پاسخ بهموضوع لبنان بستگی به زاویه دید ما داره؛اینکه لبنان شیعه زیاد دارهیه برگ برنده استاینکه شیعههای اونجا از ما حمایت میکننیه برگ برنده استاینکه ما از شیعههای اونجا دفاع کنیماینم قطعا یه برگ برنده استاگه ما از شیعیان اونجا دفاع کنیمدشمن دیگه جرات نمیکنه به ما حمله کنه.
@user170909997891793347611 خرداد 1405در پاسخ بهسید مرتضی محمودی نماینده مردم تهران در مجلس: 🔹️امریکا و اسرائیل فقط میخواهند سر ایران به مذاکره و توافق گرم باشد تا بتوانند با خیال راحت از رود لیتانی عبور کنند و شهرهای مهم حزبالله در جنوب لبنان را به تصرف درآورند.
@MALOCH11 خرداد 1405در پاسخ بهدورود.. آقای قالیباف...از اغاز آتش بس بارها تذکر داده شده رژیم صهیونی و آمریکا تروریستی دارنند از قانون هزار چاقو استفاده میکنند.امریکا تروریستی به بهانههای مختلف بنادر جنوب را بمباران میکند رژیم صهیونی ازنطرف..بیدار شوید.. نظامیان ایران بزرگ جلوی عمرعاص ها و معاویه ها را بگیرد..تا زود دیر نشده
@haminhavali11 خرداد 1405در پاسخ بهشما هم مثل ترامپ در حال توییت زدن هستید با این تفاوت که اونا عملی ترن
@Delsokhte11 خرداد 1405در پاسخ بهخدا حفظت کنه..من با بعضی مواضع آقای قالیباف همراه نیستم ولی خب مطمئنم قالیباف جزو کسانیه که واقعا و قلبا دلش برای کشور میسوزه ..خداوکیلی به چهره این مرد از چند ماه پیش تا الان نگاه کنید تا روند پیری و شکستگی پر سرعت رو تو چهرش ببینید و اینم به خاطر شرایط فعلی و فشار روحی سنگین روی این مرد محترم❤️
@Power_Progress_Pride11 خرداد 1405فکت: صهیانکیها اگر بنفعشان باشد ترور و حمله میکنند، فارغ از مذاکرات و توافقات. برایشان اصلا مهم نیست شروع کننده تجاوز باشند یا دنیا چه میگوید.تا دیر نشده حمله سنگین به صهیون کنید و بگویید دفاع از خود. بعد فشار بر ترامپ است که آیا بخاطر اسرائیل وارد جنگ میشود و منافع مردم آمریکا را بخطر میندازد؟
@user170910149344394355511 خرداد 1405فعلا که شیعیان لبنان مشغول پرداخت هزینه هستندبازم به از هیچیه، توییت زدن بهتر از سکوته، انشاالله به عمل هم برسیم قبل از اینکه دیر بشه
@al_aghsa11 خرداد 1405خوب با شیش میلیون دلار خیالی سر کارتون گذاشتن ،هم به ما حمله میکنند هم به گروهای مقاومت ولی هنوز اتش بس نقض نشده !!!، بعضی ها هنوز دنبال مذاکره بی حاصل با شیطان صفتانی هستند امده بودن به کل این مملکت ببلعند،
@haminhavali11 خرداد 1405در پاسخ بهیه داستانی هست خیلی جالبه :طرف میره جنگ بعد یه مدت فرار می کنه بر می گرده میگن چرا برگشتی میگه نامردا در حد مرگ می زدن! شده حکایت مسئولین ما ، انگار توقع خشونت و عملیات و کشتار از آمریکا و اسراییل نداشتن :)
@Alirezzzza11 خرداد 1405در پاسخ بهواقعا چرا نمیفهمید سر کارید با نشون دادن قاشق خالی سر کار میزارنتون طرف جولان رو تو این دو سال بی سرو صدا گرفته الان جنوب لبنان رو کامل داره میگیره فقط حرف میزنید و تهدید میکنید بابا یه بار یه کار بکنید بگید ما کردیم
@Shahrvandsadee11 خرداد 1405در پاسخ بهدوستان و کاربران عزیز فارس ، لطفا برای ارتقاء سطح خدمات رسانی سایت به کاربران از این پویش حمایت کنید .https://farsnews.ir/Shahrvandsadee/1780210864048260861مطالبهایجاد بخش پاسخگویی آنلاین در فارس نیوز
متاسفانه عدم وجود بخش پاسخگویی آنلاین در فارس نیوز بسیاری از کاربران بخش تعاملی فارس را دچار مشکل کرده ، کاربران هر سوالی راجع به نحوه افزایش امتیاز ، نحوه اعمال تغییرات در اکانت ، چگونگی حذف اکانت یا هر مشکل دیگری که داشته باشند هیچ راهی برای گرفتن پاسخ ندارند ، لذا بسیار ضروری است فارس نیوز بخش پاسخگویی آنلاین را سریعا به امکانات سایت اضافه کند
مدیر محترم خبرگزاری فارس نیوز، فارس نیوز
0100گزارش از مطالبه
@user17738906106543219411 خرداد 1405در پاسخ بهدرود بر دکتر قالیبافدشمنان ما، قبلا مارو دست کم گرفتند و در این جنگ تودهنی خوردن. اما شگفتانه ها در انتظارشونه برای دور بعد.پس مثل همیشه به مسئولان کشور و به خصوص فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب اعتماد میکنیمو در سکوت صحنه نبرد، اتحاد خودمون رو حفظ میکنیم و آماده میشیم تا سیلی سخت تر رو فرو بیار…نمایش بیشتر