@user1777017555795 اردیبهشت 1405در پاسخ بهحتما با مذاکره و اتش بس یک طرفه میخواین ضربه مالی به امریکا بزنین؟موفق باشین...
@user1772473993425 اردیبهشت 1405قبول دارید پوریا زراعتی خیلی *** میخوره ؟ کاش دستم بهش میرسید
@hodhod5 اردیبهشت 1405در پاسخ بهآمریکا وقتی تقاضای آتش بس داد که نفت برنت به ۱۲۰ دلار نزدیک شد.رفتارشناسی ترامپ در ۵۰ روز گذشته نشان میدهد او با هر حیله ای میکوشد قیمت نفت جهانی را با سکته هایی چون نشستهای نمایشی مذاکراتی و توئیت های فیک کنترل کند.اگر میخواهید ترامپ در مذاکرات زانو بزند قیمت نفت را تا حد ممکن افزایش دهید.
@user1769539807225 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدشمن در تدارک حمله گسترده به ایران است و قطعا همانند شروع جنگ به دنبال ترور افراد کلیدی نظام میباشد ، خواهشا خواهشا خواهشا هوشیار باشید
@user1757218874315 اردیبهشت 1405در پاسخ بهغرب و آمریکا و کشور های غربی، دین و ایمان و خدا و پیامبر شان پول است و پول است و پول ، هر ضربه مالی برای آنها از خیلی چیزها حتی تلفات انسانی بالاتر است
@IraneJanJahan5 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاین تحلیل خوب هست و سیستم ایران داره به بلوغ میرسه که اول تمرکز بر بازار مالی قبل از حرکت ناو و شلیک موشک بایدباشه. دولت آمریکا برای تأمین هزینههای ج بدهی منتشر میکند. این بدهی در قالب اوراق خزانه فروخته میشود. وقتی یک کشور خارجی مثل امارات حجم زیادی اوراق بفروشد،نرخ بهره در کل اقتصاد آمریکا بال
@IraneJanJahan5 اردیبهشت 1405در پاسخ بهنرخ بهره در کل اقتصاد آمریکا بالا میره، و چون نرخ بهره پایه اقتصاد جهانی است، کل سیستم مالی دنیا تحت تأثیر قرار میگیرد. به همین دلیل آمریکا تلاش میکند:۱-فروش ناگهانی رخ ندهد۲-با سواپ ارزی جلوی نیاز فوری به فروش را بگیرد.این رو تارگت کنید موثر خواهد بود.
@user1768598684725 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدم شما گرم که مطیع امر رهبر، کنار مردم و میدان دارید پیش میرید ماهم با اتحادمون و حضورمون در خیابان نمیذاریم دشمن لحظه ای حتی تصور اختلاف به مخیله ش برسه... خدا شما رو حفظ کنه سردار
@Shaghayegh1ashk5 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتصاویر دیشب از بزرگان ایران در رسانههای جهان بازتاب زیادی داشت. یک سیلی با نام اتّحاد بود. مقایسه کنید با ژنرالهای اخراجی امریکا و اسرائیل، استعفاهای شبانه، داد و فریادهای دموکراتها، درگیریهای شدید در سنا و سخنرانیهای ترامپ.بودجه ترامپ از قشر کارگران و بهداشت کودکان زده شده است!
@Shaghayegh1ashk5 اردیبهشت 1405در پاسخ بهچه سردار قالیباف باشد یا نباشد؛ آقای وزیر عراقچی باشد یا نباشد، آن یکی باشد این یکی نباشد هیچ فرقی ندارد. این شروط ایران است که مقاومت را سربلند میکند. اینجا آرمان و ایمان حرف میزنند.اگر صلاح به مذاکره باشد؛ به ایمانِ مذاکرهکنندگان باور داشته باشید. دخالت سیاسی ممنوع.
@rezajamshidi5 اردیبهشت 1405حاجی رو دستی خوبی تو جنگ رسانهایی و زدن توییت بهشون زدیدماشاءالله بهتون
@hjsdhoh5 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبرای همین جنگ مالی اینترنت رو طبقاتی کردید که با قیمتهای گزاف که خارج از توان ماست به ما بغروشین ؟ که درامد زایی کنید ؟ می خواهید اینطور کسری بودجه رو تامین کنید؟ هر گیگ پنجاه هزارتومان؟ #اینترنت_ازاد #اینترنت_را_وصل_کنید
@seyedkazemborjloo5 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمیدانستم سردار کاپیتان قالیباف دلها، دستی بر آتش بازارهای مالی دارند اما اینگونه تسلط بر اوراق قرضه، خیر!دستمریزاد دکتر جان. در جنگ رسانه ای هم شکست را به آن ها تحمیل کردیم.حالا مانده ضربات نهایی
@Iranehamdel5 اردیبهشت 1405در پاسخ به ودرخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنهامطالبهدرخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها
بر کسی پوشیده نیست که در این ۵ سال تالار شیشه ای بورس تاریک ترین سالهای خودش را به همه نشان داد. بیانیه ریسکی دادند و موجی از تخلفات و سوءاستفادهها از سهامداران بینوا شروع کردند و به آن رنگ و لعاب قانونی دادند. از دولتی ها تا خصولتیها و ارگان های ناظر بورسی و غیر بورسی. سازمانهای ناظر، چه بورسی و چه قضایی، در قبال این روند سکوت اختیار کردند. سوال اینجاست: پلیس فتا در این پنج سال کجا بود؟ قوه قضاییه و دادستانی در مقابل این حجم از اغفال عمومی چه نقشی ایفا کردند؟ چرا مدیران و مسئولان ارشد بازار سرمایه، بانک مرکزی، شورای عالی بورس، و وزرا نسبت به این وضعیت واکنشی مؤثر نشان ندادند؟ جای خالی پاسخگویی همچنان احساس میشود. پلیس فتا در این ۵ سال کجا بوده و هست مگر وظیفه ای جز این دارد که مجرمان اینترنتی را گرفته و قوه قضائیه کجا بود و دادستانی و کلا ناشران و مدیران بورس و وزرا و بانک مرکزی و روسای سازمان عریض و طویل بورس و شورای عالی بورس کجا بودند و همه با خوشحالی مدیران بعدی را آوردند که میدانید چه کردند! مدیران و مسوولانی که قوانین و ابزار و ساختار را طوری با دقت و با هماهنگی هم قرار دادند تا مردم دارایی حلال سالها تلاششان از بین برود. حمایت ها در منفیترین حالت! گویا حتی اتفاقات سیاسی و حرفهای سیاسیون با بورس در هماهنگی کامل هست! شما هر خرید و کاری میکنید ریسک دارد و پلیس و قوه قصاییه و دیگر ارکان مراقب هستند ولی چه شد که در بورس جز پولشویی و کد به کد و صف خرید و فروش و ایجاد صف های کاذب برای اغفال کار دیگری انجام نشد. آینه تمام قد از وضعیت اقتصاد وکشور در بورس نشان داده شد. عادی انگاری هر سقوط و بدون اطلاع گذاشتن مردم و سهامدار خرد از اخبار مهم تاثیر گذار و جمع کردن در صف فروش و به یکباره صف خرید کردن نمادهای نور چشمی و شاخصساز بدون اینکه کسی بتواند واردش شود جز رانتی ها و نزدیکان. یکبار برای همیشه خسارت سهامدار را که به راحتی قابل محاسبه هست را بدهید و اجازه ورود مردم خرد را دیگر به این کوره پول حلال سوزی راه ندهید. و حساب کسانی را هم که با صف فروش کردنها و عرضه اولیه ها و نمادهای کاغذی پول بر پولشان اضافه کردند را بسته و مبلغ همراه با خسارت و تورم او را محاسبه و به قدرت خرید سهامداران خرد در کارگزاری هایشان واریز نمایید. خوشبختانه یا متاسفانه عمر کوتاه هست! و خیلی زود دیر میشود. نمادهای بورسی با ایجاد ظاهری گمراه کننده از روند معاملات اوراق بهادار یا کالا یا ایجاد قیمتهای کاذب و یا اغوای اشخاص به انجام معاملات اوراق بهادار یا کالا (بند 3 ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و ماده 10 قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید) اقدامی خلاف کردند. متاسفانه ناشران، ناظران ،شورای عالی بورس،رئیس جمهور و وزرا و روسای بورس و تمام ارگان های ذینفع باید مورد رسیدگی قرار گیرند. درخواست دارم در بالاترین سطوح این اقدام شود شک نکنید اعتماد مردم دوباره به سمت شما بر خواهد گشت.تعداد سهامداران بورسی به قدری هست که در تحول کشور عزیزمان ایران نقش سازنده ای داشته باشند و پشت مسوولانی که پشتشان ایستادند بایستند. کسانی که کنار ایستادند و میدانند و کاری نمیکنند هم بدون شک شریک این تخلف خواهند بود. به امید فردایی بهتر از دیروز و امروز یاحق
پلیس فتا، مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا، دادستانی کل کشور، مجلس و قوه قضائیه، رئیس جمهور، شورای عالی بورس، سازمان بسیج، ناظر بورس، وزیر اقتصاد و دارایی
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@Ebrahim_msv5 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاما بیشترین ضربه رو مردم بدبخت ایران دارن میبینین!به شخصه خودم و 10 ها همکاری که در ارتباطم و دارم میبینم بیش از 4 ماه هست که 1 ریالی درآمد نداشتیم و داریم رو به نابودی میریمبه نظر شما،درست هست به اسم امنیت، اینترنت رو ببندین،بعد با خدا تومن به اسم سیم کارت پرو به ما بفروشین همون اینترنت رو ؟
@Ali_Sotoude5 اردیبهشت 1405در پاسخ بههمه ما «ایرانی» و «انقلابی» هستیم و با اتحاد آهنین ملت و دولت، با تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب متجاوز جنایتکار را پشیمان خواهیم کرد. یک خدا، یک ملت، یک رهبر و یک راه؛ آنهم راه پیروزی ایران عزیزتر از جان.