آره کشتی ها رو میگیری اون ها هم تماشات میکنند. یا مثل محسن رضایی هزارتا سربازشون رو گروگان میگیریم. ناو هواپیمابرشون هم غرق میکنیم. دوست نادان واقعا بدترین دشمنه.
@Davood_Foroghi23 فروردین 1405در پاسخ بهآره کشتی ها رو میگیری اون ها هم تماشات میکنند. یا مثل محسن رضایی هزارتا سربازشون رو گروگان میگیریم. ناو هواپیمابرشون هم غرق میکنیم. دوست نادان واقعا بدترین دشمنه.
@Burse9923 فروردین 1405در پاسخ به وایده و راهکارافزودن سیستم پشتیبانی کاربران به سامانه تعاملی
افزودن سیستم پشتیبانی کاربران به سامانه تعاملی سایت کاربران برای طرح و پیگیری مشکلات فنی و تحریری خود، نیازمند یک سیستم پشتیبانی منسجم با امکان ثبت تیکت و دریافت پاسخ هستند.
مدیریت و سر دبیر خبرگذاری فارس، خبر گزاری فارس
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@AgainstDarkness23 فروردین 1405.irبیا میدان پول بگیر وگرنه برو هند بِپَرستنت!
اینایی که مطمئنن در میدانها پول میدن، کاری نداره، فقط کافیه یکیتون ۲۰تا رفیقاتو جمع کنی بیاین نفری ۲میلیون بگیرین و بلافاصله برید، حلالتون. اونایی هم که شک دارند، حالا که فعلا آتش بسه حداقل یکبار بیان وسط پرس و جو کنند که از کجا باید پول بگیرن. به امتحانش نمیارزه؟ اگه نیای و همچنان باور کنی و نقل ک…نمایش بیشتر
@fadaei31423 فروردین 1405کاملا مشخصه که اجداد برخی از سیاسیون دزد دریایی یا راهزن بوده اند ، یکی این آقایان رو روشن بکنه که در قرن بیست و یکم دارند زندگی میکنندنه قرون وسطیضمنا شما اگر غرامت بگیر بودید، سی و چند ساله که نتونستید یک دلار از صدها میلیارد غرامت رو از عراق بگیرید
@Hamidr0023 فروردین 1405در پاسخ بهایشون یکی از پیشگوهای بزرگ عالم سیاسته . قبل جنگ ۱۲ روزه میگفت عمرا جنگ بشه غربی ها بعد هر مذاکره فقط میتونن زمان مذاکره بعدی رو تعیین کنن .به ماه نکشید حمله کردن
@user170910012604473009423 فروردین 1405در پاسخ بهآقای خضریان جنابعالی که اینقدر قشنگ از غرامت صحبت می کنید غرامت چهل و چند روز به مردمی که براثر قطع اینترنت بین الملل کسب و کارشون رو از دست دادند چطوری پرداخت می کنید؟؟
@Rezaggggg123 فروردین 1405در پاسخ بهنت رو کی وصل میکنید؟#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید
@user17081104321723 فروردین 1405در پاسخ بهآقای خضریان عزیز و آینده نگر . با این طرح شما حداقل باید ۲ هزارتا کشتی رو متوقف و مصادره کنیم ،یعنی تقریبا با کل دنیا باید درگیر بشیم . کمی تعقل هم خوب چیزیه !
@user17751230107023 فروردین 1405در پاسخ به40 روز جنگ برای بعضی ها سخت گذشت نتوانستند در رسانهها باشند حرف بزنند ما قبل از انتخابات ها این جنگ را مرور می کنیم اگر فرصت ایجاد شده بود رای می دهیم
@user27623 فروردین 1405در پاسخ بهچه استراتژی شگفت انگیزی! خب وقتی یکی دوتا کشتی رو توقیف کنی دیگه کشتی هاشون این طرفا نمیان و اون یکی دوتا کشتی خسارت های وارده رو پوشش نمیده
@Drcombiz23 فروردین 1405در پاسخ بهما پول دزدی و راهزنی نمیزاریم سر سفرمون. شما اگه عرضشو داری مارو تبدیل به یه کشور نرمال کن
@Yahossin11023 فروردین 1405در پاسخ بهقبل از مذاکره هم گفتید پول های بلوکه شده را ندید نمیاییم برای مذاکره هم رفتید مذاکره هم تنفس دادید به دشمن
@lmnop23 فروردین 1405در پاسخ بهپول راهزنی؟ قرار نیست هر کشتی رو غرامت بگیریم کشتی که منفعت آمریکا درش هست رو میگیریماینم یه راه گرفتن غرامت