چ عجب فک کردیم دیگ فراموش کردن مردمو ، البته خودشون از وضعیت بازر خبر ندارن که درک کنن ، چه وضعیت مملکت داریه واقعا عرضه ندارین بکشین کنار دیگ نه ازنماینده ها بخری در میاد نه دولت بی خاصیت کاری میکنه مملکت ول شده بحال خودش بیسروسامانترین وضعیت شدیم ، تمامی بازارا ، خودرو سکه دلار ، ازهمه مهمتر کالاه…نمایش بیشتر