صهیونیستِ فارسی زبانِ مسلماننمایِ داخل کشور، به مراتب خطرناکتر از خود رژیم کودک کش هست.❌ما اگه جاسوس و خائن به وطن نداشتیم که با گرا دادن و فاش کردن اطلاعات و زیرزیرکی تعهد امضا کردن علیه کشور راه رو برای دشمن خارجی بازکنه، قطعا تا این اندازه تلفات و خسارت نمیدادیم.کی میخوان به حسابشون برسن؟