20 فروردین 1405

پاکستان: لبنان همچنان بخشی از آتش‌بس است

سفیر پاکستان در واشنگتن تأکید کرده است که لبنان بخشی از توافق آتش‌بسی است که نخست‌وزیر پاکستان در میانجیگری آن نقش داشت، حتی اگر اسرائیل و آمریکا بر خلاف آن اصرار داشته باشند.
شما چی کار کردید!؟ استرالیا و‌فرانسه هم همینو‌گفتن ؛ ایران برای لبنان چه کرد؟ جنایت دیروز که هیچ برای حملات امروزش چه کرد؟ هیچ که هیچ ! تا بیان تصمیم بگیرن باز هم شاهد شهادت مردم لبنان خواهیم بود!
07:53 - 20 فروردین 1405

36 واکنش
6890 بازدید



2 پاسخ

@Nafass20 فروردین 1405
پاکستانی که متحد عربستان ! حمله ی ما رو محکوم‌میکنه ؛ دلخوش به حرفهای اینا نباشید؛ خدا رو ببینید تا مدیون خون شهدا نباشید!

@op08020 فروردین 1405
در پاسخ به و
کم چرت بگید! اگر ایران نبود چیزی به اسم حزب‌الله! و حتی لبنان کنونی وجود خارجی نداشت! لبنان رو حزب‌الله نگه داشته چون رسما هیچ ارتشی نداره. !!!!!!!!!!