سفیر پاکستان در واشنگتن تأکید کرده است که لبنان بخشی از توافق آتشبسی است که نخستوزیر پاکستان در میانجیگری آن نقش داشت، حتی اگر اسرائیل و آمریکا بر خلاف آن اصرار داشته باشند.
شما چی کار کردید!؟ استرالیا وفرانسه هم همینوگفتن ؛ ایران برای لبنان چه کرد؟ جنایت دیروز که هیچ برای حملات امروزش چه کرد؟ هیچ که هیچ ! تا بیان تصمیم بگیرن باز هم شاهد شهادت مردم لبنان خواهیم بود!