عاقبت حق حساب ندادن! کاش راجع به بانک مثل بانک شهر یا بانک انصار هم از این تحقیقات منتشر شود
@Grishka3 ساعت پیشدر پاسخ بهعاقبت حق حساب ندادن! کاش راجع به بانک مثل بانک شهر یا بانک انصار هم از این تحقیقات منتشر شود
@user1768645427153 ساعت پیشدر پاسخ بهآدم حالت تهوع می گیره از رانت در این مملکت، مردم صد و بیست شبه که تو خیابونن، یکسری دزد دستشون کردن داخل اموال مردم مثل لاشخور در حال بلعیدن اموال مردم هستند. بانک و فولاد و پتروشیمی و مس و خودرو و غیره نداره، دولتی و خصولتی نداره، همه در حال دور زدن هستند. این همه می چاپن می خوان چکار کنند؟؟؟
@Abbas_N1103 ساعت پیشدر پاسخ بهمدیرعامل بانک پاسارگاد، همزمان معاون پژوهشهای اقتصادی مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام هم هست.وقتی شما بانکدار باشی وکلید تمام طرح های کلان اقتصادی کشور تو مجمع دستت باشه میدونی دلار کی بخری، کی بفروشی! قالیبافم که جای اینکه مجلس رو باز کنه قوانین شفافیت و تعارض منافع رو مصوب کنه تو مذاکره بازیه!
@user1769539807223 ساعت پیشدر پاسخ بهدشمن فقط آمریکا و اسراییل نیست آقای اژه ای !!!! بع خون شهدا و به نظام خیانت نکنید و جمع کنید بساط حرا.. م زادگان داخلی و مفاسد اقتصادی رو ، بعد به مردم میگید با وجود این حجم از تحریم هااا مقاومت کنند!؟ مردم رو بیش از این سرخوده و نا امید نکنید...
@user17090999717494180213 ساعت پیشبانک گردشگری جهانگیری، بانک اقتصاد نوین اصلاحات، بانک پاسارگاد و پارسیان حزب مشارکت ... فساد بانکها را در جیبهای قدرتمند خاندانهای رتشیلد ایرانی(بخوانید توله های اپستینی اصلاحاتچی ایران) دنبال کنیدکاش یکی بود شجاعت! فریدون ملعونو داشت و تمام بانکهاشونو مثل بانکهای بسیج تعطیل و ادغام میکرد...
@USANR3 ساعت پیشهر دم از این باغ بری میرسد، تازه نر از تازه تری میرسد...https://farsnews.ir/USANR/1778559524318408900#جنبش_مردمی_ممانعت_از_ربا
@Daeichin3 ساعت پیشهمه بانکها را منحل کنید و ۲ صندوق درست کنید؛ یکی صندوق سپردهگذاری برای همه مردم ایران و دومی صندوق سرمایهگذاری برای هدایت سرمایه به سمت توسعه و این طرحهای کلاه شرعی را هم از این صندوق بردارید. انشالله بسیاری از مفاسد اقتصادی و در رأس همه آنها «رباخواری» که امالمفاسد و مایه هلاک و ویرانی است، …نمایش بیشتر
@Saeed14sw2 ساعت پیشبانک های خصوصی که در ایران در دوران ریاست جمهوری خاتمی تأسیس شدند و بیشتر هم متعلق به افراد منتسب به جریان اصلاح طلب و کارگزاران سازندگی است ،یکی از عوامل اصلی اشرافی گری، تبانی و فساد اقتصادی جامعه و تضعیف ارزش های انقلاب اسلامی و شکل گیری مافیای قدرت و ثروت های بادآورده محسوب می گردد.
@tabnak2 ساعت پیشدر پاسخ بهخدا میداند برای بانک ملی چه اتفاقی افتاده که هنوز هم نتوانستند احیا کنند.
@user17091015321187392882 ساعت پیشدر پاسخ بهباید این بانکها منحل بشنطرف یه وام۱۰۰میلیونی از بانک ملت گرفته نتونسته پرداخت کنه بخاطر ۳۰میلیون معوقه از سه ضامن قسط دریافت میکنن
@user17091004330351654732 ساعت پیشدر پاسخ بهوام داده که داده نوش جونشون وقتی که هیچ کس زورش به این دزدها و اراذل و اوباش باکلاس کت شلواری نمیرسه این خبرها چه فایده ای داره جز اعصاب خردی برای مردم یک نشریه خارجی نوشته بود در ایران دزدها بانک نمیزنند بانک تاسیس می کنند
@GOLGOL2 ساعت پیشدر پاسخ بهآنچه در مورد بانک آینده گذشت نشان داد که عملا هیچ قدرتی نمی تواند بانک ها را بازخواست کند. رهبر شهیدمان با تند ترین لحن از بنگاهداری بانک ها انتقاد کردند ولی هیچ اتفاقی نیفتاد. متاسفانه شورای فقهی هم در بانک مرکزی داریم و اینهمه گرفتاری از عملکرد بانک ها بر کشور تحمیل می شود.
@user17091009292711964382 ساعت پیشدر پاسخ بهمعیشت مردم گروگان آمریکای داخلی است. ای کاش قوه ی قضائیه ما قوّت داشت
@user1775812328772 ساعت پیشدر پاسخ بهمن معتقدم اون کسی که طرح بانک داری اسلامی اول انقلاب داد واین سودهای ربایی و فساد رو ایجاد کرد و راه پیشرفت اقتصادی رو بست ، نفوذی بوده شاید یهودی هایی که اسما مسلمان بودن مثل احمدی نژاد
@Mehdihassani2 ساعت پیشدر پاسخ بهبانک ملک و املاک پدری شده لفت و لیس می کنند بعد دنبال پرتغال فروش در برجام و رفع تحریم میگردند خوب شما فردا اگر دلاری هم آزاد شود میره تو جیب مدیران اختلاسگرحداقل آن کلمه اسلامی و از جلوی بانکداری بردارید
@user1778170387211 ساعت پیشدر پاسخ بههر سال همینهبقیه بانک ها هم همیننهر سال چندین برابر بودجه عمومی یعنی بودجه 90 میلیون نفر ، بانک ها به خودشان وام میدن ! به زیر محموعه ها خود که صرف بنگاهداری دلالی ارز میشهو چاپ پول و تورمش برای مردم ! سوال :چرا علیرغم وجود قانون ، حذف نمیشن اینها ??
@user1778170387211 ساعت پیشدر پاسخ بهارزش پول ملی نابود ، رشدشدید نقدینکی جهش ها شدید ارز , صدای خردشدن استخوان مردم زیر بار ابرتورم و ... تا این بانک ها مفسد و بنکاهدار بی تفاوت به رویه غلط ادامه دهند !
@user1778170387211 ساعت پیشدر پاسخ بهطبق قانون رفع موانع تولیدخیلی وقت پیش بایداین بانک ها و موسسات مالی خصولتی حذف میشدن عرضهاموال مازاد و ادغام و حذف زیر مجموعه ها اضافی چرا اقدامی نمیشه؟چرا نسبت به این فسادو ربا و ... بی تفاوتید؟