اگر صلح شده چرا حملات سایبری به بانکها ادامه داره؟!واسه خاطر درصد کمی از مردم اینترنت وصل شد، حالا با حملات سایبری به بانکها صد در صد مردم دچار مشکل شدنحالا کار نداریم خیلی از درخواستها برای وصل اینترنت فیک و هدفمند بود
@user17091014934439435551 ساعت پیشاگر صلح شده چرا حملات سایبری به بانکها ادامه داره؟!واسه خاطر درصد کمی از مردم اینترنت وصل شد، حالا با حملات سایبری به بانکها صد در صد مردم دچار مشکل شدنحالا کار نداریم خیلی از درخواستها برای وصل اینترنت فیک و هدفمند بود
@user17091012999051330521 ساعت پیشنتیجه ۲ ماه مذاکرات قالبیباف و پزشکیان ، با قاتلین سردار سلیمانی و رهبر شهید و کودکان میناب:تنگه هرمز و هسته ای را تحویل دادیم به آمریکا و در عوض با پول خودمون ، از کشاورزان آمریکایی گندم می خریم اونم به چند برابر قیمت!!! 🤦♂😐اگر یک ماه دیگر تنگه هرمز را بسته بودیم کار آمریکا تمام بود
@user17091007960586814111 ساعت پیشدر پاسخ بهسلام اون آقای رئیس کل یه توجهی به موضوعات ابتدایی داخلی هم داشته باشه بد نیست به جای تمرکز روی سفرهای خارجی چون در کمترین و جزئی ترین موضوعات داخلی گرفتار هستیم نمیخواد موضوعات کلان رو برای نمایش حل کنه
@GOLGOL1 ساعت پیشدر پاسخ بهجوک امروز: 😂"بانک صادرات نیز از بروز اختلال در خدمات خود اظهار بیاطلاعی کرده است."
@user17091013253197466021 ساعت پیشدر پاسخ بهب لبنان که حمله میکنه سایبری که حمله میکنه تهدید به حمله به ایران هم که میکنه تنگه که رد میشن و ماهم یه دلارم از پولامون نیومد دستمون اخرم گندم و جو و ذرت تراریخته با قیمت چندبرابر میکنه تو پاچمون
@mehdipedram1 ساعت پیشدر پاسخ بهاولا درصد کمی از مردم نه! درصد خیلی زیادی درخواست وصل شدن اینترنت داشتند. هنوز هم کامل وصل نیست. دوم ما دقیقا به کسانی شک داریم که این اختلالات را برای زدن اینترنت دارند مدیریت میکنند. سوم وقتی نخبهها رد میشوند شایسته سالاری کنار میرود نتیجهاش میشود تعداد کارمند که دستهگل آب میدهند.
@user1768166486581 ساعت پیشدر پاسخ بهرئیس بانک مرکزیمون رفته ذرت و یونجه بیاره برامون حالا چنتا اختلاله دیگه اینقد سخت نگیرین😐
@Mahan_ahmadi1 ساعت پیشدر پاسخ بهوقتی نمیتونین امنیت شبکه رو حفظ کنینواسه چی اینترنت بین الملل رو باز کردیناکثر بانکها مشکل دارن
@Airani1 ساعت پیشدر پاسخ بهسوال از تیم مذاکره کننده بخاطر هوش بالاشون:حمله کردند، پاسخ؟با پاسخ اینکه مبدا مشخص نیست به هیچ عنوان نمیشه چیزی رو کتمان کرد.این گونه حملات شاید ده ها برابر از جنگ سخت آسیب وارد میکند،چرااقدام نمیکنید؟همه ی مردم اکنون تحت حمله قرار گرفته اند و شما تماشا میکنید؟
@Lantern1 ساعت پیشدر پاسخ بهاختلالات مکرر در شبکه بانکی صرفاً یک مشکل فنی نیست؛ نشانهای از اهمیت روزافزون «امنیت سایبری» در زیرساختهای حیاتی کشور است. حمله به سامانههای پشتیبان نشان میدهد دشمنان در کنار فشارهای اقتصادی و سیاسی، به دنبال ایجاد اخلال در اعتماد عمومی و خدمات روزمره مردم هستند. راهبرد مؤثر، تسریع در بومیسازی …نمایش بیشتر
@user17091011049031193831 ساعت پیشدر پاسخ بهحمله سایبری با استفاده از اینترنت بین الملباور کنید دست نفوذی های طرفدار دولت ع
@user17091006857526931931 ساعت پیشاومدم سفارش بستنی بدم کد تخفیف گرفتم خوشحال شدم ولی پرداخت ناموفق بود😑 ... الانم همه کیف پولام خروج از برنامه زده .... این اوضاع آیا ربطی به مذاکرات دارد؟ گروگان گیریه؟!
@user176736335801 ساعت پیشباز اساتید بی سواد ربطش میدن به اینترنت اما چون کلا بی سواد هستند نمی دونن دیتاسنتر بانک ها روی اینترانت است و اینترنت بین الملل قطع است
@user171198259361 ساعت پیشدر پاسخ بهما که خیلی اذیت شدیم ، کارت صادرات و ملی داشتم فقط ، جفتش کار نمی کرد ، خرید واجب داشتم که نتونستم انجام بدم ، راه دوری هم رفته بودم . اگر شدنی است اینترنت سازمان های حساس رو ملی ،ملی ،ملی کنید