در خصوصی سازی ها نفع ملت باید لحاظ شود.نگرانیم مانند برجاممنافع توافقتنها در جیب مشتی دلال و تاجرو سرمایه داران ایرانی ساکن امارات برود.
@Alirezarezaei123 ساعت پیشدر خصوصی سازی ها نفع ملت باید لحاظ شود.نگرانیم مانند برجاممنافع توافقتنها در جیب مشتی دلال و تاجرو سرمایه داران ایرانی ساکن امارات برود.
@Abbas_N1103 ساعت پیشمعلوم نیست چیکار میکنن! دارویی نفتی میخره نفتی میره باشگاه فوتبال میخره همه هم دولتی و سهام های تودلی! نه نظارتی نه کنترلی ! مجلس رو هم رئیسش چون دوس نداره ازش سوال کنن چرا رفتی کارمند دولت شدی! بستن یه نظارت حداقلی هم بود که اونم با کودتا تعطیل شد!
@Wahrhaftigkeit2 ساعت پیششرکت پخش رازی با نمتد درازی از دولت طلب داشت و سهام نفت ستاره خلیج فارس را برداشت. همین.برخی افراد فقط دلواپس هستند بدون اینکه اطلاعاتی از ماجرا داشته باشند....
@user17781703872132 دقیقه پیشدر پاسخ بهاین خصوصی سازی نیست خصولتی است ! مصداق بارزش همین رازی : سهامدار داروسازی جابر بنحیان، شرکت صنعتی کیمیدارو و شرکت داروسازی اسوه هستند؛ اما شرکت سرمایهگذاری شفادارو صاحب60 درصد سهام جابر بنحیان، 54 درصد سهام کیمیدارو و 65 درصد سهام داروسازی اسوه است
@user17781703872132 دقیقه پیشدر پاسخ بهاین خصوصی سازی نیست خصولتی است ! مصداق بارزش همین رازی : سهامدار داروسازی جابر بنحیان، شرکت صنعتی کیمیدارو و شرکت داروسازی اسوه هستند؛ اما شرکت سرمایهگذاری شفادارو صاحب60 درصد سهام جابر بنحیان، 54 درصد سهام کیمیدارو و 65 درصد سهام داروسازی اسوه است و در نتیجه مدیریت هر سه شرکت با شر
@user17781703872129 دقیقه پیشدر پاسخ بهاما صاحب شفادارو کیست؟ 81درصد از سهام این شرکت متعلق به شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویاست؛ اما شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا متعلق به کیست؟ بانک ملی ایران»
@user17781703872129 دقیقه پیشدر پاسخ بهاما صاحب شفادارو کیست؟ 81درصد از سهام این شرکت متعلق به شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویاست؛ اما شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا متعلق به کیست؟ بانک ملی ایران» آنگاه است که میتوانیم دلیل سهام 19د
@user17781703872128 دقیقه پیشدر پاسخ بهبازم ازین جیب به اون جیب زیبا ! این اسمش خصوصی سازی نیست خصولتی سازی است خیانت است مالک این شرکت بانک ملی است ! پس به مردم واکذار نشد بازم ! مسبب همه این خصولتی سازی ها محلس چرتی حزبی است
@user17781703872123 دقیقه پیشدر پاسخ بهاین خصوصیسازی نیست خصولتی خصولتیها مینامیم.بررسی بیش از صد شرکت بزرک نشان میده آنها از دست دولت نیز خارج شده است. ستاد اجرائی فرمان امام، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح و هلدینگهای وابسته به دولت بزرگترین مالکان شرکتهای بزرگ اقتصاد ایران هستند و بانک ها !
@user17781703872123 دقیقه پیشدر پاسخ بهاین خصوصیسازی نیست خصولتی خصولتیها مینامیم.بررسی بیش از صد شرکت بزرک نشان میده آنها از دست دولت نیز خارج شده است. ستاد اجرائی فرمان امام، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح و هلدینگهای وابسته به دولت بزرگترین مالکان شرکتهای بزرگ اقتصاد ایران هستند. و بانک ها
@user17781703872122 دقیقه پیشدر پاسخ بهاصن معلومه چی میکند مدام دارید همه رو به الیکارش شبه دولت میدید و بانک ها !!! این خصولتی سازی است ! حالا نه دست دولت است نه مردم !!!