ایران، سرزمین وعده های تو خالی، زمانبندی های دروغین و بد قولی های دائمی. وقتی به شما میگن فلان پروژه ۳ سال دیکه تحویل داده میشه، یا روی ١۰ سال حساب کنید، یا روی ککسل شدن پروژه بعد از ١۰ سال و شکایت و این چیزا...
@MOHAA11016 خرداد 1405در پاسخ بهایران، سرزمین وعده های تو خالی، زمانبندی های دروغین و بد قولی های دائمی. وقتی به شما میگن فلان پروژه ۳ سال دیکه تحویل داده میشه، یا روی ١۰ سال حساب کنید، یا روی ککسل شدن پروژه بعد از ١۰ سال و شکایت و این چیزا...
@MoeinAhmad16 خرداد 1405در پاسخ بهحتما شرکت یکی آقازاده یا نورچشمی بوده وگرنه هر عاقلی متوجه میشود که ۲۵ میلیون دلار اختلاف قیمت یعنی طرف میخواد بخوره
@user170910064900402677416 خرداد 1405امریکا و اروپا با اون عظمت و تکنولوژی هم خیلی از پروژه های ساختمانیش رو چینیا انجام میدن،بعد طرفداران غرب میگن چین بخاطر تحریم با ما کار نمیکنه ولی نمیگن تو دوره خودشون چه بلایی سر کشور اوردن و چه قراردادای درجه یکی رو به باد دادن،ببینید روسیه بعد تحریم چطور با کمک چین جلو رفت چه تو اقتصاد چه توسعه
@Seyyed_ALI_IS_ALIVE16 خرداد 1405در پاسخ بهواقعا مسئول واقعی نظارت و بازرسی بر اجرای پروژه ها و قوانین کدام سازمان یا نهادی هست؟چرا هر چی کالای احتکاری و خرابکاری هست توسط اطلاعات سپاه کشف می شه ، در صورتیکه کار اطلاعات سپاه نظارت بر اقتصاد و جرایم اقتصادی نیست؟اگر سپاه نبود باید چکار می کردیم؟
@pejmaaaan16 خرداد 1405در پاسخ بههمون وقت پروژه رو میدادن به سپاه توی یک سال به مبلغ 50 میلیون دلار درستش میکرد و با همون پولی هم که میگرفت 3000 تا پهپاد برامون میساخت!!یه جاده کشیدن که از ساختن 50 تا شهر زیرزمینی سخت تر نیست که!!تا وقتی این شرکتهای صوری آقازادگان به طور کاملا اتفاقی برنده مناقصه میشن مشکلات این کشور تموم نمیشه
@IranianResearcher16 خرداد 1405در پاسخ بهکار درستی کردند! توسعه وارداتی نیست جناب سفیر!سال۸۳ در دولت خاتمی مقرر شد راه آهن اصفهان- شيراز با اعتبار 600ميليون دلار توسط شركت چيني ساخته شود.مرداد ۸۴ با كنار گذاشته شدن شركت چيني از راه آهن اصفهان-شيراز 6پيمانكار داخلی احداث آن را آغاز کردند و سال ۸۹ در دولت احمدی نژاد به بهره برداری رسید.
@ahmad_hajizadeh16 خرداد 1405در پاسخ بهچرا مبهم حرف میزنه این بزرگراه اواخر دوره احمدی نژاد شروع شد و مقداری پیشرفت داشت در دوره روحانی پیشرفت کمی داشت و نهایتا در دوره شهید رئیسی در 1402 تکمیل و راه اندازی شد. البته الان گرانترین بزرگراه کشور هست برای تقریبا 2 ساعت عبور 185 هزار تومان عوارض میگیرند.
@user170910155198125581616 خرداد 1405در پاسخ بهواقعا؟؟این شرکت ایرانی پول نجس دلار رو گرفته وپونزده ساله هیچی به هیچی؟؟پس دادگاهی رسیدگی واسم ونام ونشان واینکه مال کدوم اقازاده بوده هیچی به هیچی؟ بابا عجب زرنگیم ما
@user17683787584716 خرداد 1405در پاسخ بهاز این به بعد قرارداد ها به یوآن تتظیم بشهواسه ما دلار دیگه مردهارز مسافرتی هم باید بشه یوآن
@user170910008330814339516 خرداد 1405در پاسخ بهغربگراها و نفوذی ها کشور را به نابودی کشاندند و مردم را بیچاره کردند آنها ماموریت داشتند هیچ طرح و برنامه ای در ایران اجرا نشود تا همیشه ایران وابسته و گروگان غرب باقی بماند بعد از جنگ باید کشور یک پاکسازی کامل از این عوامل و جریانهای وابسته به غرب کند
@user17593904787216 خرداد 1405در پاسخ بهچین با آزاد کردن ذخایر نفتی به درخواست خوک زرد، نشون داد ابدا شراکت راهبردی با ما ندارد و نه دوست دارد داشته باشد.
@user17597658217616 خرداد 1405در پاسخ بهفساد .قرارداد مگه نبستین؟مگه جریمه ی تاخیر رو قید نکردین تو قرارداد؟بدین فاکتور و ارقام رو یک کمیته ی تحقیق بررسی کنن و قوه قضاییه ورود کنه.ولی خب.کی باید اینکارو کنه.اونا هم ساید آلوده شدن
@Mahashemi16 خرداد 1405در پاسخ بهما با فاسد و متخلف جدی و سخت برخورد کنیم بیشتر مشکلات کشور حل میشه
@OmidDarabi16 خرداد 1405در پاسخ بهشرکت ایرانی درخواست اعسار میده با ۲ شاهد! خلاص!در دین مترقی اسلام بنبست وجود نداره!