@user1748413681976 اردیبهشت 1405در پاسخ بهقابل توجه اونهایی که یه بند ژاپن و امثال این کشور نماد پیشرفت میدونستند
@News_ir6 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتنگه هرمز ستون چهارم بازدارندگی ایران
تنگه هرمز امروز ستون چهارم بازدارندگی ایران شده است. در واقع ایران علاوه بر سه ستون موشکی، هستهای و متحدان منطقهای، ابزار دیگری هم دارد: کنترل تنگه هرمز با جغرافیا و فناوری ارزان، به همین دلیل اهمیت تنگه هرمز و میزان و نوع ترددها در آن بسیار بالاست.۴ MBنمایش گزارش
@Mmmmmmmk6 اردیبهشت 1405در پاسخ بهحالا همه قدرت ایران و اهمیت راهبردی تنگه هرمز را بهتر درک میکنن...عده ای غربگدا با خیانت یا جهالت باعث شدن این سالها از این نعمت بزرگ محروم بشویم..
@For_Khamenei6 اردیبهشت 1405در پاسخ بهانقدر که جاپن هی تکنولوژی تکنولوژی میکنه حالا ببینم چطوری میخوان با همون تکنولوژی تنگه رو وا کنن.
@user1768921598306 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبنظر ترامپ و دولتش هم دارن کاسبی میکنن تو این شرایط چون دولت امریکا بزرگ ترین تولید کننده نفت جهانه مردم امریکا و متحدان امریکا اسیب اقتصادی میبینن که برای ترامپ اهمیتی نداره سرمایه دارای امریکا سود میبرند اختلال شخصیت خودشیفته به هیچ کس اهمیت نمیده به اصطلاح سنگدل هستند
@user17091017847685891566 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاز برکات جنگه که خواری این از خود راضی ها رو ببینیم.
@IRAN14206 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبا شروع فصل سرما اگر عرضه و تقاضا انرژی مثل سال ۲۰۲۵ نشه اوضاع بدتر هم میشه برای وارد کننده ها
@user17091014934439435556 اردیبهشت 1405خوشحال باشیندر دنیا و کشوری که لذت و زندگی مادی محوره ورود یک نفتکش خبرساز میشه ولی عروج یک رهبر حکیمِ الهی از عالم خاکی به واسطهی جنایت مستکبرین واسه کسی مهم نیست از قتل هابیل تا شهادت حسین (ع) در کربلا تا شهادت امام خامنهای، خدا منتظره است انسان بزرگ بشه، و تا انسان عاقل نشه فرج محاله
@Delsokhte6 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبه چه روزی افتادن کسانی که برای فشار به ملت ایران با دشمنان ایران همکاری میکردنمطمئنا تک تک دوستان امریکا هرکدوم به نوعی در حمله آمریکا و به ایران سهیم هستند و خواسته و ناخواسته دستشون به خون ملت ایران آغشته شدهخدا شر دشمنان ملت ایران، چه دشمن داخلی و چه دشمن خارجی رو به خودشون برگردونه.انشاالله
@Amirz6 اردیبهشت 1405در پاسخ بهسکوت رسانه در مقابل بچه های ایران !مطالبهوقتی اشکها سیاسی میشوند: سلبریتیها و سکوت معنادار در برابر ماکان نصیری
در روزهایی که سلبریتیها و چهرههای پرنفوذ رسانهای، غالباً با واکنشی سریع به مسائل اقتصادی، اجتماعی و حتی مشکلات اینترنت، احساسات خود را ابراز کرده و گاهی اشک میریزند، شاهد سکوتی معنادار در قبال شهادت ماکان نصیری، دانشآموز شجاع دبستان شجره طیبه میناب هستیم. مادری چشمانتظار که همچنان با دلتنگی، پیکر فرزندش را که به شهادت رسیده، جستجو میکند و با بغض میگوید: «ماکان مادر، تو را به خدا برگرد. این در حالی است که حتی یک استوری ساده نیز از سوی بسیاری از این چهرهها منتشر نشده است. این سکوت، سوالات جدی را در خصوص انگیزهها و اولویتهای این افراد مطرح میکند. آیا صدای مردم و مسائل اساسی جامعه تنها زمانی اهمیت دارد که پای منافع شخصی یا موجسواری رسانهای در میان باشد؟
سلبریتی ها، همه رسانه ها
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user1776928495996 اردیبهشت 1405این ژاپن برای خودش یه زمان هم غول نظامی بود هم در صنعت پیشرفته بود که البته هنوزم هست ولی بعد ج.ج.دوم یه جوری نطق اینها کشیدن که از اون سامورایی های متعصب به فرهنگ و قدرت و جنگ فقط خاطره مونده
@user1772359856256 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاهمیتش بخاطر این هستش که این کشتی حامل نفت امریکا بود پس احتمالا دارن نفت ونزوئلا رو جایگزین نفت ایران میکنن اصلا هم خبر خوبی واسه ما نیستش مخصوصا اگه این مسیر عادی شه و بجای یه کشتی دهها کشتی به ژاپن نفت برسونن ابزار فشار ما نفت و تنگه هرمز هستش تا زمانی که مسیرهای دیگه جایگزین بازار ما نشه
@Amin_Y6 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخودتونو باور کنید ملت!خداوند به شما هم نعمت ژئوپلتیک داده، هم قدرت استفاده و محافظت از آن.نفَس حرامیها دارد بند میآید.
@poyan13696 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبمرور که نفتکش های خالی به قاره آمریکا می رسندو موعد قراردادهای آتی و کاغذی WTI و دیگر گرید های نفت آمریکا سررسید میشودفاصله ۴۰ دلاری نفت غرب و شرق کمترخواهد شدبنظرم نفت باهمین شرایط محدوده ۱۲۰ تا ۱۳۰ تثبیت کند