@Internationalnewsanalyst25 آوریل 2026در پاسخ بهخداوکیلی ناراحت نشید . حرفم منطقیه ، چطور همه متوجه میشن، عکس هوایی ، رد یاب ، ولی ارتش آمریکا متوجه نمیشه . گنگه این قسمتش . اینبار در جواب بنویسید . دیسلایک نزنید
@Mmmmmmmk25 آوریل 2026در پاسخ بهقبلا تحریم ها مخفیانه دور زده می شد به برکت برتری ما در جنگ علنی نفت رو منتقل میکنیماین یک پیروزی است
@user17524578172325 آوریل 2026در پاسخ بهیعنی این محاصره سوراخ ارزشش رو داره که در ازای رفع اون بخواهیم کارت برنده تنگه را به دشمن بدعهدسپرده و بازش کنیم؟!
@IslamicIran25 آوریل 2026در پاسخ بههیچ غلطی نمیتونن بکنن. توی دریا به اون بزرگی که نمیشه محاصره انجام داد. تنگه هرمز بخاطر عرض کمش فقط میشه بستش. کارت تنگه هرمز خیلی با ارزشتر از کارت محاصره است.
@Ali_Sotoude25 آوریل 2026در پاسخ بهخوک کله هویجی عاشق خشم انگار! خشم حماسی، خشم اقتصادی،تو همه عملیات هاش از خشم استفاده میکنه ولی پشم هم نیست.
@Hamid110332325 آوریل 2026در پاسخ بهعلت عبور موفق نفتکشها، همراهی کردن ناوهای جنگی ایران وگرنه امریکا کاملا می بینه
@user170910008330814339525 آوریل 2026در پاسخ بهباید هر تهدید آمریکا به فرصت طلایی سود آور برای ایران تبدیل شود اگر می خواهیم ناوگان تجاری و نفتکش های ایران نوسازی شوند کشتی های قدیمی و پوسیده را به آمریکا بدهید، ناوگان نو و مدرن را مصادره کنید
@user17767676199525 آوریل 2026در پاسخ بهما توی همه چی برتر و سرتریم دقت کردید؟ خداییش جدی میگم اخبار فارس رو میخونم فکر میکنم تو بهترین کشور دنیا دارم زندگی میکنم تا اینکه چشمم به یخچال خونه می افته و حساب بانکی خالی رو میبینم و کاری که دیگه ندارم یادم می افته . ما انقدر زبل و قدرتمندیم چرا اینترنت مردم رو قطع کردین ؟ بزارین ما هم وصلشیم
@Shaghayegh1ashk25 آوریل 2026در پاسخ بهایران سالهاست تحریمها را دور میزند، سالهاست حماس و حزبالله را تجهیز میکند، به مقاومت رسیدگی میکند و جنگ را بیرون از مرزهای ایران نگاه میدارد؛ آنچنان که آب در دل مردمان نازنین ایران تکان نخورد.دور زدن و شکستنِ محاصره برای ایران یک شوخیست.
@user17757518469025 آوریل 2026در پاسخ بهاحتمالا این آیه از سوره یاسین رو خوندن. و جعلنا من بین ایدیهم سدا و......
@user170910149344394355525 آوریل 2026در پاسخ بهخوبه، اما باید محاصره رو جِر بدیم اون وقت ما خوشحال میشیم، جِر دادن محاصره هم با جِر دادن آمریکا و ناوهاش امکان پذیر میشه، اگه تصمیم جدی باشه راهش پیدا میشه
@Javadhassani25 آوریل 2026در پاسخ بهتنگه ی هرمز شده ، برگ برنده ی مااطاعت از رهبری ، عامل وحدت مااورانیوم برامون ، مثل خاک کشورهغنی سازی تو کشور ، خار چشم دشمنه
@user170910159600640922625 آوریل 2026در پاسخ بهبخدا هر کشوری تو جهان حتی یروز نتش قطع میشد کل مردمش میریختن بیرونالان 57 روزه که قطعه که مردم فقط بسختی دارن تحمل میکنن اما دیگه تا کی تحمل؟ وقتی دلیلی پشتش نیست؟؟ #اینترنت
@Ebrahim_msv25 آوریل 2026در پاسخ بهای کاش تو همین یکی دو روز یه قدرتی هم محاصره اینترنت مارو بشکنه بستن اینترنت = خیانت به مردم ایران ،خیانت به اقتصاد کشور ،خیانت به آینده کشور
@Samakenari25 آوریل 2026در پاسخ بهای مجلس شورای اسلامی!مجلس خفتگانمجلس خمودانمجلس چاپلوسان! وقتش نشده صدای همه مردم ایران باشید! یا اینترنت برای همه ، یا هییییچ کس! مردم برای مصلحت کشور نجابت میکنن همراهی میکنن شما خجالت نمیکشد ازین تبعیض علنی…نمایش بیشتر
@Burse9925 آوریل 2026در پاسخ بهبازار سرمایه در سایه اقتصاد مقاومتیمطالبهلبیک به خواست رهبر عزیزمان برای اقتصاد مقاومتی و تقویت بازار سرمایه
اولین خواست و نامگذاری رهبر انقلاب را مورد توجه قرار دهیم و از شعار به عمل درآوردن آنرا دستور کار خود سازیم. اقتصاد مقاومتی بدون توجه به بازار سرمایه و بورس کار شدنی نیست و وحدت ملی و امنیت ملی در صورتی دوام و قوام خواهد داشت که اقتصاد قدرتمندی داشته باشیم و مردم دلگرم شوند و به سیاستگذاران اعتماد پیدا کنند. هر چه این اعتماد بیشتر باشد بازار سرمایه قوی تر خواهد بود و هر چه امید کمتر باشد پول و سرمایه به سمت ارز و دلار و طلا خواهد رفت. با شعار و شاخص سازی و دست فرمان گذشته راه به جایی نمیبریم پس باید با قدرت در عمل وارد کار شویم و اولین خواست و شعار سال را که توسط رهبر عزیزمان نامگذاری شده مورد توجه جدی قرار دهیم انشالله.
سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، رهبری، مجلس دولت قوه قضائیه، رئیس جمهور، آقایان همتی و صیدی و وزیر اقتصاد، شورای سران قوا
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه