سردار موسوی عزیز یا اتش بس رو نقض کنید و فردا به آمریکا حمله کنید، یا دوره تمدیدش رو تسلیم امریکا در نظر بگیرید و برید بشینید با آمریکا داستان رو حل کنید و تمومش کنید. ممکلت رو توی تعلیق نگه ندارید. میدونید که این تعلیق بدترین حالت برای مملکته
@bande_khoda2 اردیبهشت 1405سردار موسوی عزیز یا اتش بس رو نقض کنید و فردا به آمریکا حمله کنید، یا دوره تمدیدش رو تسلیم امریکا در نظر بگیرید و برید بشینید با آمریکا داستان رو حل کنید و تمومش کنید. ممکلت رو توی تعلیق نگه ندارید. میدونید که این تعلیق بدترین حالت برای مملکته
@Ss123456782 اردیبهشت 1405در پاسخ بهکشورهای ناهمسایه حاشیه خلیج فارس معلولهای بودن که علتهای تجاوز مستکبران را برعلیه ایران مهیا ساختن و اکنون باید تقاص خیانت خود را بهر بهانه کامل پرداخت کنند بنویسید همسایگانه حاشیه خلیج فارس بخوانید قربانیان من بعد هرگونه ماجراجویی آمریکا و سگ نگهبانش اسرائیل
@najafi3132 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبالاخره این بانک اهداف، دیر یا زود، توسط آتش خیبرهای ایران دود میشود، میرود به چی؟..... آفرین: فنا.به خاطر همین، با عنایت حضرت صاحب الزمان، ملت ولایی ایران پیروز است. به کوری چشم ترامپ و نتانیاهو و وهابیت و مزدوران دور و نزدیک...
@Ammarmahdavi2 اردیبهشت 1405ابتدا باید مکانهایی را بزنیم که تنگه هرمز را دور میزنند ینبع عربستانفجیره امارات
@Kazemi14042 اردیبهشت 1405عالی...وقتی تولید نفتشان متوقف بشه، یعنی عملا به عصر شترچرانی برخواهند گشت..نکته اینه که هر چقدر این کشورهای مزدور نفت بیشتری تولید کنند قدرت فتنه گری شان علیه ما بیشتر می شود
@Roodsar2 اردیبهشت 1405در پاسخ به🌎هوشمندسازی شهر رودسر چه مزایای دارد؟!
گزارش ویژه|| شهرهای هوشمند بر روی کیفیت زندگی شهروندان آثار مثبت زیادی دارند.اما شهرهای هوشمند چه مزایایی دارند؟ "دکتر محمدحسین عسگری" استاد فناوری اطلاعات در دانشگاه مزایای شهرهوشمند را تشریح میکند؛نمایش گزارش
@user1776722069992 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاخ جانم، چه بزن بزنی بشه، مردم ایران رحم نمیکنن خدایی، تو همون درخواستهای اول کار این عربها تمومه، ترامپ هم هیچ غلطی نمیتونه بکنه، بیا بزن ببینیم ، ما که کلا سالهاست تو زجر و سختی هستیم ،اینطوری حداقل درونمان خنک میشه و تحمل سختی ها راحتتر،والله بزنید صدای سگ بدن، هموطن مارو شهید میکنید حرومی ها
@Kazemi14042 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخطاب به کاربر بالادو بار وسط مذاکره حمله شد؛ چیو تمام کنن؟فکر میکنی بازی و گیم است؟
@user1776722069992 اردیبهشت 1405در پاسخ بهفقط صبر کنید یکی دوهفته دیگه، اوضاع گاز و... قیمتهای سوخت و غذا و ... دلم میخواد مردم امریکا و اروپا وق وق کنن زیر سختی تا بفهمند ما ایرانیها چطور صورت خودمان را زیر این همه فشار اقتصادی سرخ نشون دادیم، درود به غیرت ایرانی
@pejmaaan2 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمیدان های نفتی و گازی مشترک رو باید اول بزنیم چون دارن با تکنولوژی برداشت سریع آمریکایی از ما دزدی میکنن و سهم ما رو هم میخورن !!بعدش هم باید به فکر از کار انداختن ماشین جنگی کویت و بحرین بود تا شیعیان کویت و بحرین اونجا رو بتونن به راحتی تصاحب کنن و عربستان هم نتونه براشون کمک بفرسته دوباره 🇮🇷
@News_ir2 اردیبهشت 1405در پاسخ بهسکانس آخر از کمدی سیاه در پنتاگون: فرار به اسلام آباد
اگر میخواهید بدانید چرا واشنگتن به میز مذاکرات اسلامآباد فرار کرد، گزارش امروز نیویورکتایمز را بخوانید.نمایش گزارش
@Mosi63842 اردیبهشت 1405در پاسخ بهشنیدم سردبیر فارس به حسین کاظمی پیام اخطار داده , اون رو هم بلاک کرده
@AgainstDarkness2 اردیبهشت 1405.irسردار جان روی مارو هم زمین ننداز، یه حالی به این دیوارهای ضدبشری هم بدید
@AgainstDarkness2 اردیبهشت 1405.irبین راه هم یه حالی به این اموال ابردزد قرن بدید ممنون میشیمموشکهای جدا برای اموال ترامپ در منطقه
مسلما برای نوسانگیر و دجّالی همچون ترامپ، هیچ اهمیتی ندارد که کل مردم و دارایی امریکا و همپیمانان، آسیب دیده یا نابود شوند. پس باید یک بخش ثابت اهداف، داراییهای او و کوشنر در منطقه باشد بلکه نگران آینده شخصیاش شود و از خر دجّال پیاده شود. شک نکنید ترامپ سهم شخصی از نفت ونزوئلا و به خیالش، ایران…نمایش بیشتر
@Ebrahim_msv2 اردیبهشت 1405در پاسخ بهکاسبی جدید۱۰ میلیون ثبت نام سیم کارت پرو به قیمت ۲.۱۰۰.۰۰۰ میلیونیه حساب سر انگشتس میشه ماهانه ۲۱ هزار میلیارد تومناینترنت برای امنیت قطع شد ؟#اینترنت #کاسبان_جنگ
@Power_Progress_Pride2 اردیبهشت 1405شیطانک زرد بعد از تهدید جنایات جنگی و زدن زیرساختها و ضرب الاجل عقب نشست. ابتکار عمل دست ایران است.همانطور که از اول جنگ نوشتم، با مقاومت جانانه ایران، فشار درونی بشدت بر او در حال افزایش است و سقوطش نزدیک.بیچاره وطنفروشانی که به التماس این شیطانک و صهیون بودند.
@user1776722069992 اردیبهشت 1405در پاسخ بهوالا بخدا همین تنگه هرمز و باب المندب خودش کار اینها رو تمام میکنه.اون موقع اقتصاد جالب میشه،تا حالا برای ما تجویز دست نامرئی بازار و نئو کنزی و... میدادن،الان که فشار بیاد به مردمشان دوست دارم ببینم کدام تئوری اقتصادی بدادشان میرسه، فکر کنم اقتصاد مقاومتی!!
@Shaghayegh1ashk2 اردیبهشت 1405در پاسخ بهسلام مقاومت، حزبالله و انصارالله بر شما سردار ایرانی. چه مذاکره چه مبارزه؛این ایمان است که پیروز میشود. نه یک ملّت، چندین ملّت به شما ایمان دارند. والسلام