سی‌ان‌ان: یک نفتکش پس از پرداخت عوارض از هرمز عبور کرد

بر اساس اعلام سی‌ان‌ان امروز یک نفتکش با پرچم بوتسوانا با پرداخت عوارض از تنگه هرمز عبور کرد.
گروه اقتصادی خبرگزاری فارس؛ شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد که روز جمعه ۱۰ آوریل (۲۱ فروردین) تنها یک فروند نفتکش موفق به عبور از تنگه هرمز شده و این نفتکش پس از پرداخت عوارض به ایران، از این آبراه عبور کرده است.به گزارش سی‌ان‌ان و بر اساس داده‌های سامانه ردیابی کشتی‌ها «مارین ترافیک» نفتکش «MAB 5» با پرچم بوتسوانا که مشمول تحریم‌های آمریکا نیز است، روز جمعه از تنگه هرمز عبور کرده است.سی‌ان‌ان همچنین گزارش داده است که یک فروند کشتی باری با پرچم هند نیز از تنگه هرمز خارج و وارد دریای عمان شده و دو فروند کشتی دیگر شامل یک کشتی فله‌بر با پرچم پاناما و یک کشتی باری با پرچم هند وارد خلیج فارس شده‌اند.
طبق گزارش شرکت ردیابی کشتی‌های مارین ترافیک در تاریخ ۸-۹ آوریل (۱۹-۲۰ فروردین) ۱۴ فروند کشتی از تنگه هرمز عبور کرده‌اند که ۹ مورد آن در روز پنجشنبه بوده است.بیشتر حرکت‌ها به سمت خروج از خلیج فارس بوده که حدود ۷۰ درصد عبورها را تشکیل می‌دهد. همچنین بیش از نیمی از سفرها با بار انجام شده است. کشتی‌های تحریم‌شده یا مرتبط با ناوگان سایه نیز نزدیک به دو سوم کل عبورها را به خود اختصاص داده‌اند.#تنگه_هرمز#نفتکش#عوارض
23:40 - 21 فروردین 1405
اقتصاد
نفت و انرژی




24 پاسخ

@user170910026158642912622 فروردین 1405
در پاسخ به
حالا این کشتی با پرچم بوتسوانا چقدر عوارض پرداخت کرده؟

@user170909998733795296322 فروردین 1405
در پاسخ به
کاش این پول ها رو مستقیماً مثل کالا برگ به حساب تک تک مردم واریز بشه

تصویر نمایه‌ی ‌سرباز ایران قوی 🇮🇷❤️‌
@user170910145043072640722 فروردین 1405
در پاسخ به
اتفاقا فکر خوبیه که نصف پول عوارض تنگه هرمز مستقیم به حساب مردم ایران (صرفا قشر ضعیف) واریز شود. نصف دوم ان خرج جبهه مقاومت شود که این خرج هم خرج امنیت مردم است. سبب همبستگی بیش از پیش بین ملت و حکومت میگردد.

تصویر نمایه‌ی ‌یوسف‌
@Beravo22 فروردین 1405
حالا ندانسته های ملت ایران از دو تا تبدیل شد به سه تا ۱ آهنگ های مرحوم مرتضی پاشایی از کجا میاد ۲ پول نفت کجا میره ۳ پول عوارض تنگه هرمز کجا میره

@user17755705887722 فروردین 1405
در پاسخ به
ما اگر درست بازی میکردیم انقدر معادن، انقدر جوان، انقدر مکان گردشگردی داشتیم که نیازی به این پول خطرناک نداشتیم

تصویر نمایه‌ی ‌سعید ..‌
@Saeed322 فروردین 1405
در پاسخ به و

کارشناس حقوق بین‌الملل: پایگاه دادند حالا باید غرامت بپردازند

یک حقوقدان با تأکید بر تثبیت اصل مسئولیت دولت‌ها در حقوق بین‌الملل اعلام کرد: کشورهایی که بستر و امکانات عملیات نظامی را فراهم می‌کنند، در قبال خسارات وارده مسئول بوده و موظف به جبران کامل آن هستند، هرچند پیگیری این مسئولیت با موانع حقوقی و نهادی همراه است.

نمایش گزارش


تصویر نمایه‌ی ‌هادی ملک‌
@Hadi_malek222 فروردین 1405
در پاسخ به
اینترنت بین الملل رو وصل کنید.اینترنت بین الملل رو وصل کنید.اینترنت بین الملل رو وصل کنید#هادی_ملک

@k22Qz22 فروردین 1405
در پاسخ به
خوبهعوارض دریافتی امسال ۴۰ درصد اضافه شدهاون ۲ میلیون دلار مال سال ۱۴۰۴ بودجهت یادآوری گفتم

تصویر نمایه‌ی ‌Kevin M‌
@Kevin7322 فروردین 1405
در پاسخ به
عظمت را به ایران برمی‌گردانیم!

تصویر نمایه‌ی ‌Kevin M‌
@Kevin7322 فروردین 1405
بخش کوچک‌تر این عوارض صرف تقویت بازوهای نظامی ما میشه، امیدوارم صرف ساخت سلاح‌های هسته‌ای بشه و البته نه برای کشتار مردم دیگر کشورها بلکه برای ایجاد قدرت بازدارندگی ما بشه! و البته تسلیحات شیمیایی و میکروبی هم نیاز داریم... همه این سلاح‌ها رو نیاز داریم.

تصویر نمایه‌ی ‌علی صادق‌
@user17504016751422 فروردین 1405
در پاسخ به
جاده کمربندی تویسرکان سریعتر ساخته شود.لطفا از مطالبه ما هم حمایت کنید 🙏👇👇https://farsnews.ir/user175040167514/1775467676741089873
تصویر نمایه‌ی ‌علی صادق‌
علی صادق

@user175040167514  •  17 فروردین 1405

پُل جاده کمربندی تویسرکان هرچه سریعتر ساخته شود
مطالبه

پُل جاده کمربندی تویسرکان هرچه سریعتر ساخته شود

ساخت جاده کمربندی تویسرکان که با پیشرفت قابل توجهی در حال انجام بوده است. با رسیدن به محل ساخت پُل روی رودخانه فصلی فاران متوقف شده است. با ساخت پل جاده کمربندی تویسرکان بخش اعظمی از جاده کمربندی شمالی تویسرکان می تواند به بهره برداری برسد و گره اصلی ترافیک تویسرکان را به طور جدی بر طرف سازد . جاده کمربندی شمالی تویسرکان علاوه بر روان سازی ترافیک تویسرکان در بحث پدافند غیر عامل تاثیر بالایی در اتصال غرب به شرق شهرستان تویسرکان دارد. مسؤلان می توانند با ساخت یک پُل موقت اتصال دو بخش کمربندی تویسرکان را محقق کنند تا در حال حاضر مردم تویسرکان با روان سازی ترافیک بتوانند از بخش اعظمی از جاده کمربندی تویسرکان استفاده کنند. تویسرکان شهری است که به علت نداشتن جاده کمربندی و ورود ماشین آلات سنگین و تریلی ها به داخل بافت شهری از ترافیک بالا خودروها در تمام طول شبانه روز و تخریب آسفالت معابر و زیر ساخت های شهری رنج می برد.

استانداری همدان، فرمانداری تویسرکان، شهرداری تویسرکان، شورای اسلامی شهر تویسرکان، همدان، تویسرکان

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌علی صادق‌
@user17504016751422 فروردین 1405
در پاسخ به
جاده کمربندی تویسرکان سریعتر ساخته شود.لطفا از مطالبه ما هم حمایت کنید 🙏👇👇https://farsnews.ir/user175040167514/1775467676741089873
تصویر نمایه‌ی ‌علی صادق‌
علی صادق

@user175040167514  •  17 فروردین 1405

پُل جاده کمربندی تویسرکان هرچه سریعتر ساخته شود
مطالبه

پُل جاده کمربندی تویسرکان هرچه سریعتر ساخته شود

ساخت جاده کمربندی تویسرکان که با پیشرفت قابل توجهی در حال انجام بوده است. با رسیدن به محل ساخت پُل روی رودخانه فصلی فاران متوقف شده است. با ساخت پل جاده کمربندی تویسرکان بخش اعظمی از جاده کمربندی شمالی تویسرکان می تواند به بهره برداری برسد و گره اصلی ترافیک تویسرکان را به طور جدی بر طرف سازد . جاده کمربندی شمالی تویسرکان علاوه بر روان سازی ترافیک تویسرکان در بحث پدافند غیر عامل تاثیر بالایی در اتصال غرب به شرق شهرستان تویسرکان دارد. مسؤلان می توانند با ساخت یک پُل موقت اتصال دو بخش کمربندی تویسرکان را محقق کنند تا در حال حاضر مردم تویسرکان با روان سازی ترافیک بتوانند از بخش اعظمی از جاده کمربندی تویسرکان استفاده کنند. تویسرکان شهری است که به علت نداشتن جاده کمربندی و ورود ماشین آلات سنگین و تریلی ها به داخل بافت شهری از ترافیک بالا خودروها در تمام طول شبانه روز و تخریب آسفالت معابر و زیر ساخت های شهری رنج می برد.

استانداری همدان، فرمانداری تویسرکان، شهرداری تویسرکان، شورای اسلامی شهر تویسرکان، همدان، تویسرکان

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@user170910145280292284422 فروردین 1405
در پاسخ به
درود بر ایران قوی قوی قوی درود بر نیروهای مسلح 🌹🌹🌹

@Zizi_golo22 فروردین 1405
در پاسخ به
دست تک تک پاسداران مرزها و تنگه هرمز را میبوسم. چقدر انسانهایی هستن که ما بی آنکه بدانیم بهشون مدیونیم.

@Zizi_golo22 فروردین 1405
در پاسخ به
شما فقط ظاهر یک سرباز امریکایی رو با یک سرباز وطنی مقایسه کنید. سرباز آمریکایی آرامش از چهره اش موج میزند. بهترین جلیقه ضد گلوله و امکانات نظامی. بعد سربازان ما چجوری جان بر کف از حیثیت و جان ما محافظت میکنند با یک هزارم امکانات اونها. واقعا باید سر تعظیم فرود آورد در مقابل پاسداران کشورمون.

تصویر نمایه‌ی ‌رضا پویا‌
@poyan136922 فروردین 1405
در پاسخ به
🔴 خواهشاً به مسئولان امر منتقل کنیددر محدوده سیریک یک لنگرگاه امن اعلام کنید که کشتی ها در اون برای گرفتن مجوز و خدمات مثل سوخت گیری لنگر بندازنباید بمرور فجیره حذف شود

تصویر نمایه‌ی ‌سعید ..‌
@Saeed322 فروردین 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌اخبار جنگ‌
اخبار جنگنشان رسمی فارس

@war_news  •  22 فروردین 1405

پترائوس (فرمانده سابق سنتکام و رئیس پیشین CIA): ایران می‌تواند از این جنگ به لحاظ استراتژیک با قدرت بیشتر خارج شود

@user17597658217622 فروردین 1405
در پاسخ به
باید پول پارکینگ هم ازشون بگیرید.این همه نفتکش ۴۰ روز مفت مفت تو خلیج فارس منتظر باز شدن تنگه‌وایساده بودن

تصویر نمایه‌ی ‌جان نثار ایران‌
@user17734720997322 فروردین 1405
در پاسخ به
هی یانکی حبرنگار 😆۳۰ ان ان بیکارید اومدید فضولی کاسبی مردم و دم عوارضی ایران پول گرفتن ایران رو میشمورید ؟برید دنبال زندگیتون که خاور میانه برا شوما نون و آب نمیشه یه گاو شیرده توی خاور میانه هست که از ترس ایران شیرش خشکید بفیشم هم یمن خورد