طلا و سکه سقف جدیدی ثبت کردند

افزایش قیمت طلا در جهان باعث شده تا سکه در ایران از ۱۸۰ میلیون تومان و طلا از ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کند.
گروه اقتصادی خبرگزاری فارس؛ طبق قیمت سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز سه‌شنبه ۷ بهمن‌ماه و در لحظه تنظیم گزارش ۱۷ میلیون و ۸۲۱ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار ۲۳ میلیون و ۷۵۹ هزار تومان است.همچنین قیمت سکه طرح جدید ۱۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان که تنها در سه روز اخیر بیش از ۱۷ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.همچنین سکه طرح قدیم به ۱۷۲ میلیون تومان رسیده است که در سه روز اخیر ۱۳ میلیون تومان به قیمت آن اضافه شده است.قیمت نیم سکه و ربع سکه نیز افزایش داشته است به طوری که نیم سکه به ۹۱ میلیون تومان و ربع سکه ۵۴ میلیون تومان رسیده است. در حال حاضر قیمت سکه گرمی نیز ۲۴ میلیون تومان است.افزایش بی سابقه اونس جهانی باعث شده تا طلا در بازار داخلی نیز جهش بسیار زیادی را تجربه کند. طلای جهانی که روز گذشته تا ۵۱۳۰ دلار را نیز پشت سر گذاشته بود حالا با حدود ۵۰ دلار کاهش به ۵۰۸۴ دلار در هر اونس رسیده است.تحلیلگران نااطمینانی ژئوپلیتیک و تنش‌های تجاری آمریکا با سایر کشورها، کاهش اعتماد به دلار و افزایش جذابیت طلا، افزایش خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی دنیا مثل چین و نیز ترس سرمایه‌گذاران و معامله‌گران از جاماندن از سود را از جمله دلایل اصلی افزایش اونس را از دلایل اصلی افزایش اونس جهانی ذکر می‌کنند.#قیمت_طلا#قیمت_سکه
11:57 - 7 بهمن 1404
اقتصاد
بانک و بیمه

6 بازنشر4 واکنش
118٫4k بازدید



25 پاسخ

@hadikhanzadeh7 بهمن 1404
بح بح چه خوب به فکر ملت هستن!!! قرار بود قیمتا تثبیت شن الان دارن سقف میشکونن!!

در پاسخ به
چه وحشتناک

@user1768291676457 بهمن 1404
در پاسخ به
همه چی ول شده وحشتناکه دیگه آینده ای برای هیشکی علی الخصوص جوانان نمیشه متصور شد.خودرو و ملک و طلا حتی خورد خوراک همه چی با سرعت وحشتناک هرروز در حال زدن سقف جدیدن.یه جوان چجوری ازدواج کنه اصلا چجوری زنده بمونه با این قیمتا.قشنگ ول کردن کشورو

در پاسخ به
و منی که باید پیش پرداخت مهریه بدم و محکوم شدم و ندارم بدم. تازه با قیمت سکه ۹۷ میلیونی نداشتم. الان که. دیگه هیچ. جمهوری اسلامی گند زده به زندگی مرد جماعت به اسم‌اسلام.

@user1768291676457 بهمن 1404
در پاسخ به
یعنی دستگاه چاپ پول داشته باشی بازم به سرعت تورم نمیتونی برسی

تصویر نمایه‌ی ‌منتظر ظهور (𝓞𝔍𝓞)‌
@webrefer7 بهمن 1404
در پاسخ به
ایده و راهکار

فارس بستر خود را برا ی توییتر شدن فارسی تقویت کند

در روز سیزدم جنگ فارس،‌خواسته ،‌ناخواسته به عنوان توییتر فارسی مورد استفاده کاربران،‌جدا شده از توییتر قرار گرفت و موفق عمل کرد توضحات بیشتر در این لینک: https://farsnews.ir/webrefer/1769427171075138011/

سردبیر فارس من، مدیریت و سردبیر خبرگزاری فارس

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@Sadodah7 بهمن 1404
در پاسخ به
چرا انگار شادین؟ پچل ملی ضعیف شده شما چرا حال میکنید؟ تیتر میزنن انگار ترامپ مرده

@user1768380410427 بهمن 1404
در پاسخ به
نیلوفر چرا فقط میگی انس رفته بالا؟ انس از دیروز عصر ثابته دلار رفته بالا ۱۵۰ تومنم رد کرده. مملکت گل و بلبله فقط شما خوبین

در پاسخ به
مگه نمیگفتین مقصر افزایش قیمت دلار و سکه کانالای تلگرامین؟ خب الان که اینترنت قطعه پس چرا دوباره میره بالا؟!!!

@user1768315893647 بهمن 1404
در پاسخ به
قیمت طلا جهانی داره سقف میزنه و احتمالا تا آخر سال یه هفت هزار دلار برسه

**** بهتون که زندگیمون رو نابود کردینهر چی پول جمع میکنیم انگار نه انگار تو یه روز ماشین ده برابر پولی که جمع کردی گرون میشه

تصویر نمایه‌ی ‌فرید کیومرثیان‌
@Kiumarseyan7 بهمن 1404
در پاسخ به
ما که نداریم بدتر یاد بدهی ها و از دست دادن سرمایه نداشتمون می افتیم میشه بخاطر روحی و روانمون یک مدت اخبار افزایش هیچ چیز نذارید ممنون میشم

@user176828925327 بهمن 1404
دولت پزشکیان با اختلاف بدترین دولت تاریخ ایرانه دلار ۱۵۰هزار تومان طلا ۱۸ میلیون تومان جوونیمون تباه شد ارزان ترین ماشین شده یک میلیارد تومان ایا برای اقای پزشکیان چیزی به اسم عذاب وجدان تعریف شده ؟ایا اقای پزشکیان از عذاب قبر و روز قیامت و از خدا و قرآن نمیترسه ؟

تصویر نمایه‌ی ‌سجاد نظری‌
@Sajjad_N7 بهمن 1404
بهتره حرفی نزنیم الان بگیم این ریال ما چرا اینقدر بی ارزش شده میشیم خود تحقیر بگیم چرا یک گرم طلا باید ۱۸۰ میلیون ریال باشه میشیم خود تحقیر بگیم چرا خودرو در یک شب در کارخانه ۶ میلیارد ریال گرون شده میشیم خود تحقیر بگیم ملت اعتراضشون رو چطور بیان کنن میشیم اغتشاشگر پس بهتره حرفی نزنیم کلا

@ParsaPayandeh7 بهمن 1404
در پاسخ به
من خیلی کم پیش میاد طلا و دلار بخرمولی هر وقت میگیرم به شدت میریزه😂دفعه آخر فروردین امسال دلار خریدم ۱۰۵ در عرض چند روز تا ۸۰ هزار اومد پاییناگر لایکای کامنتم صدتا بشه میرم میخرم بریزه عشق کنید 😂😂

در پاسخ به
بعضی دوستان وقتی می‌گن «طلا جهانیه»،یعنی قبول دارن قیمتش دلاریه.حالا سؤال ساده:اگر دلار در جهان تضعیف شده،چرا در ایران وحشیانه بالا رفته؟📌 چون مشکل دلار نیست؛ ریاله.

@Sarbazevatan20307 بهمن 1404
در پاسخ به
پس این همه وعده و وعید چی شد دوباره که گرون شد تا دو هفته پیش میگفتن برای جمع کردن نقدینگی و کسری بودجه و فلان قراز نیست تموم شه این روند ؟ این دولت که هدفش معلومه چیه کسی نمیخواد جلولوشو بگیره ؟

@lichess7 بهمن 1404
در پاسخ به
الان نقش ناصر نوسان چیه این وسط ! طلا وارد کانال ۱۹ تومن شده ای دریغا مرهمی