بانوی ۵۷ ساله از ارتفاعات صعب‌العبورگچساران نجات یافت

سرپرست جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: نجات بانوی ۵۷ساله که از ارتفاعات روستای گناوه لری گچساران سقوط کرده بود، با تلاش امدادگران هلال‌احمر با موفقیت پایان یافت.
سیدعادل رهبریان، شامگاه دوشنبه ۱۳ بهمن‌ماه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران گفت: حادثه سقوط یک خانم از ارتفاعات گناوه لری گچساران روز دوشنبه (۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۴) در ساعت ۱۲:۱۷ به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) گزارش شد.وی افزود: بلافاصله تیم‌های عملیاتی پایگاه سیار دژسلیمان به منطقه عشایری اعزام شدند، مصدوم از ناحیه دست راست و پا آسیب‌دیده بود که امدادگران اقدامات اولیه شامل پانسمان، آتل‌بندی و فیکس کردن را در محل انجام دادند.وی تصریح کرد: پس از تثبیت وضعیت، انتقال مصدوم از مسیر دشوار با استفاده از تجهیزات نجات (بِسکت) صورت گرفت و در نهایت بانوی مصدوم برای ادامه درمان به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شد. این عملیات پیچیده ساعت ۱۵:۴۵ به پایان رسید.
21:15 - 13 بهمن 1404
جامعه
انتظامی و حوادث
استان ها

2 بازنشر2 واکنش
27٫6k بازدید