سپاه ادامه‌دهنده راه مالک اشتر است

امام‌جمعه گچساران در جشنواره مالک‌اشتر سپاه و بسیج را ادامه‌دهنده راه او در پاسداری از امنیت و مسئولیت‌پذیری در برابر مردم دانست و بر مظلومیت این نهاد مردمی در برابر توطئه‌های دشمنان تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عنایت هاشمی منش، صبح شنبه ۱۱ بهمن‌ماه جاری در هفتمین دوره جشنواره مالک‌اشتر ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) که در نمازخانه سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دهه فجر، مالک‌اشتر را نماد وفاداری بی‌چون‌وچرا به ولایت دانست و او را شخصیتی شجاع و مسئولیت‌پذیر در برابر مردم در میدان نبرد توصیف کرد.وی با بیان اینکه این خصلت‌ها در وجود سپاه و بسیج متجلی است، افزود: آنها پاسداران امنیت ایران اسلامی و مسئولیت‌پذیر در برابر مردم هستند.امام‌جمعه گچساران تصریح کرد: سپاه در مقابل هر تهدید و فساد ایستاده و در حوزه سازندگی نیز پویا و پرتلاش است، سپاه و بسیج امروز با پیروی از ولایت‌فقیه و حرکت در این مسیر، خط سرخ مالک‌اشتر را ادامه می‌دهند.وی با اشاره به دیگر خصلت‌های مالک‌اشتر، خاطرنشان کرد: سپاه با انجام اقدامات متعددی اعم از ساخت مراکز درمانی، مسکن و غیره، مسئولیت‌پذیری خود را در قبال مردم به اثبات می‌رساند، اما در کنار تمام اقدامات مؤثر، این نهاد مظلوم است.امام‌جمعه گچساران ادامه داد: سپاه، بسیج و نیروی انتظامی بسیار مظلوم هستند. دشمنان ایران اسلامی تلاش کردند تا چهره‌ای مخدوش از سپاه را به دنیا معرفی کنند، درصورتی‌که سپاه یک نهاد مردمی است که در مقابل داعش و حوادث به‌خوبی درخشید.هاشمی منش اضافه کرد: مردم ایران سپاه را دوست داشته و آن را خار چشم دشمنان می‌بینند؛ اگر در سال ۹۸ سردار شهید سلیمانی را در لیست تروریست‌ها قرار می‌دهند و وی را ترور می‌کنند، امروز نیز رئیس‌جمهور آمریکا با این اقدام به دنبال آرامش خود است.
09:21 - 11 بهمن 1404
امام و رهبری
حماسه و مقاومت
استان ها