تقدیر و تشکر
حمد فقط مخصوص خداوند سبحان است.F35 شاید رادار گُریز باشد اما خدا گُریز..
حَمد و ستایش فقط مخصوصِ خداوندِ سُبحان است.F35ها شاید رادار گُریز باشند اما خدا گُریز هرگز !!! تَوَکُّلِ حَقیقی و ناب و خالصانه به خُداوَندِ قادرِ مُتَعال ! و ایمانِ مُحکَم و اِطمینان و یَقینِ قَلبی به قُدرَتِ بی بَدیل و وَفایِ به وَعده ی نُصرَتِ اِلهی دَر زَمان و مَکانِ مُناسب از جانبِ درگاهِ ایزَدِ مُتعال و قادرِ بی هَمتا ؛ به شَرطِ ایمانِ قَلبیِ حَقیقی به وَحدانیَّت و ایمانِ قَلبی به قُدرَتِ لایَزالِ او ؛ و ایمانِ قَلبیِ حَقیقی به تَحَقُّقِ وَعده هایِ یاری و اِمدادَش و ایمان به : (( ءاِنَّ اللهَ عَلی نَصرِهِم لَقَدیر ! )) و ایمانِ قَلبی به : (( ءاِنَّ اللهَ لایُخلِفُ المیعاد ! ))
