29 اسفند 1404
تقدیر و تشکر

حمد فقط مخصوص خداوند سبحان است.F35 شاید رادار گُریز باشد اما خدا گُریز..

حَمد و ستایش فقط مخصوصِ خداوندِ سُبحان است.F35ها شاید رادار گُریز باشند اما خدا گُریز هرگز !!! تَوَکُّلِ حَقیقی و ناب و خالصانه به خُداوَندِ قادرِ مُتَعال ! و ایمانِ مُحکَم و اِطمینان و یَقینِ قَلبی به قُدرَتِ بی بَدیل و وَفایِ به وَعده ی نُصرَتِ اِلهی دَر زَمان و مَکانِ مُناسب از جانبِ درگاهِ ایزَدِ مُتعال و قادرِ بی هَمتا ؛ به شَرطِ ایمانِ قَلبیِ حَقیقی به وَحدانیَّت و ایمانِ قَلبی به قُدرَتِ لایَزالِ او ؛ و ایمانِ قَلبیِ حَقیقی به تَحَقُّقِ وَعده هایِ یاری و اِمدادَش و ایمان به : (( ءاِنَّ اللهَ عَلی نَصرِهِم لَقَدیر ! )) و ایمانِ قَلبی به : (( ءاِنَّ اللهَ لایُخلِفُ المیعاد ! ))

سلام و احترام خدمت مخاطب گرامی فارس منمطلب شما با عنوان حمد فقط مخصوص خداوند سبحان.... در قالب پویش‌های فارس من قرار نمی‌گیرد.قالب‌های فارس من شامل پیشنهاد انتقاد، سؤال، مطالبه، ایده و راهکار کار خیر هستند که پس از رسیدن به حد نصاب امضا، توسط خبرنگار مربوطه قابل پیگیری خواهند بود.شما می‌توانید این متن را در صفحه شخصی خود منتشر بفرمایید.با تشکر از همراهی شما.
15:45 - 29 اسفند 1404

115 بازدید