متاسفانه در فارس هيچگونه آزادى بيان وجود ندارد
من هروقت مطالبه اى داشتم بدون استثناء رد شده در صورتى كه هميشه سعى ميكنم جانب منطق رو رعايت كنم
چرا زورتون مياد حرف مخالف رو بشنويد؟؟؟؟
سلام و احترام خدمت مخاطب گرامی فارس منمطالب ارسالی شما بررسی شد. برای هر یک از مطالبی که توسط کارشناسان مربوطه رد شده است، توضیحات لازم در قالب کامنت ثبت و علت رد آن به اطلاع شما رسیده است. همچنین برخی از مطالب به دلیل ثبت قبلی، با کامنت تکراری برای شما مشخص شدهاند.با تشکر از همراهی شما