14 اردیبهشت 1405ممانعت ارتش از ورود ناوهای آمریکایی صهیونی به تنگه هرمزروابط عمومی ارتش اعلام کرد: با اخطار قاطع و سریع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، از ورود ناوشکن های دشمن آمریکایی صهیونی به محدوده تنگه هرمز ممانعت شد.503398106٫6k
ممهران@user17772213919114 اردیبهشت 1405در پاسخ به @Mr_iraniو@TM_911جنگ جهانی دوم فکر می کنید امریکا حمله نکرد؟ روسیه و بریتانیا هم بودن. سه تا ابرقدرت با هم0070