20 فروردین 1405
نفوذ دشمن از طریق اینترنت▶️ قسمت چهارم «قرن جدید»آیا اینترنت در ایران واقعاً «بسته» است، یا آنچه می‌بینیم بخشی از یک منطق کنترلی برای جلوگیری از نفوذ در میدان سایبری است؟
۴۸ MB
rubika.ir
هر از چندگاهی یکی مثل این آقا رو پیدا میکنن میارن تو صدا و سیما که واسه مردم از مضرات #اینترنت همینطوری مونولوگ بگه.اگه خیلی عرضه دارین، دوتا از همون استادهای "ابله" که ایشون همش بهشون توهین میکنن رو بیارید که با هم مناظره کنند.
04:58 - 23 فروردین 1405

4 واکنش
590 بازدید