#آتش_بس_ممنوع اقا شما هایی که صداتون می رسه بگید اتش بس نمی خواییم کسی صدای من رعیت رو نمی شنوه فقط می گن بیاین تو خیابون خودشون به فکر جیبشونن من اتش بس نمی خوام هیچ کس نمی خواد الان وظیفه بسیجیاس که برید بگید صدا سیما و مسئولین بی بوته باید دهنشون بسته بشه