سرمربی سپاهان: یک امتیاز سخت را ربودیم!

عصر امروز و از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال یک دیدار در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان بین دو تیم گل‌گهر وسپاهان برگزار شد که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، پاتریس کارترون در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر گل‌گهر در هفته سیزدهم لیگ برتر، اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم امتیاز خوبی را ربودیم، در نیمه اول خودمان نبودیم و این نیمه را از دست دادیم، تیم گل‌گهر توانست بازی را در نیمه اول رهبری کند اما واکنش ما در نیمه دوم خیلی خوب بود و به این واکنش افتخار می‌کنم.سرمربی سپاهان افزود: این امتیاز را به هوادارانی که ساعت‌ها در اتوبوس بودند و خودشان را به اینجا رساندند، تقدیم می‌کنم، بازی فوق‌العاده سختی مقابل یک حریف خیلی سرسخت داشتیم ولی توانستیم راه امتیاز کسب کردن را پیدا کنیم، به این صورت توانستیم فشار روی حریفان را حفظ کنیم، باز هم افتخار می‌کنم که توانستیم چنین کاری را انجام بدهم.وی درباره حمایت هواداران این تیم در ورزشگاه سیرجان، گفت: متأسفانه نتوانستیم در ۱۰ سال اخیر در لیگ برتر قهرمان شویم و در این راه به هواداران نیاز داریم. وی اضافه کرد: به نظرم هواداران امروز کمک بزرگی به ما کردند و باعث شدند در نیمه دوم تسلیم نشویم و به کارمان ادامه دهیم، دوست دارم از آن‌ها دعوت کنم که در بازی بعدی هم به ورزشگاه بیایند و ورزشگاه را پر کنند.
وی ادامه داد: حتی در بازی قبلی با پرسپولیس که پیروز شدیم، به خاطر روح و انگیزه هواداران تیم بود، به هر حال مسائل زیاد هستند و برای بازی بعدی نیز به هواداران نیاز داریم چراکه آن‌ها به تیم ما انگیزه می‌دهند و امیدوارم در بازی بعدی شاهد یک استادیوم پر‌ از هواداران سپاهان باشیم و ما هم به دستاوردها و جام‌های بیشتری برسیم.
سرمربی سپاهان در خصوص اینکه چرا در این بازی VAR وجود نداشت، گفت: در این زمینه من تصمیم‌ گیرنده نیستم و قبل از بازی هم نگرانی خود را ابراز کردم.وی ادامه داد؛ مخصوصاً مقابل تیمی که در‌ خانه خود بازی می‌کند و خیلی خوب دفاع می‌کند و بسیار سخت‌کوش است، VAR نیاز است و من دوست دارم همه بازی‌ها با VAR باشد. نمی‌خواهم بهانه‌تراشی کنم، بابت یک امتیازی که گرفتیم خوشحالم، به نظرم این مسابقه بازی بسیار سخت و خیلی مهمی برای ما بود. دوست ندارم در بازی‌های بعدی نیمه اول تکرار شود، چراکه هیچ کس، هم بازیکنان و هم کادر خوب نبودند و امیدوارم این موضوع دیگر تکرار نشود. VAR باید برای همه تیم‌ها باشد.#فوتبال#لیگ_برتر#باشگاه_گل‌گهر
20:41 - 1 دی 1403

2 بازنشر1 واکنش
15٫1k بازدید



1 پاسخ