18 اردیبهشت 1405
بی تعارف.... خیلی بیشتر از خبرنگاران و کسانی که ادعای فعالیت فضای مجازی دارند میفهمیای کاش مدیریت اینترنت دست کسانی بود که میان رو بودند.....با مردم بودند....و می دونستند اینترنت فقط اینستاگرام و تلگرام نیست اقیانوس اطلاعاته ، زندگی و کسب و کار هزاران آدمه. اما حیف...#اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌مُتَرَصّد‌
مُتَرَصّد

@Moterased  •  18 اردیبهشت 1405

در پاسخ به
استاد نیستم بخدا، آدم معمولی ام :)))
شما به من لطف دارید، من فقط یکم در مورد این مسائل مطالعه میکنم و یکم تو این زمینه ها کار کردم همین، همه آدم ها(هرکدومشون) تو زمینه های مختلف تخصص دارنحالا این ماجرای #اینترنت شده ترند اجباری جامعه، فیلد بنده یکم بیشتر به چشم اومده :)اما میدونین، یه سری ها تو یه تله از پیش تعیین شده افتادن، بهشون گفتن ابزار شیطانیه، ابزار دشمنه، در صورتی که تفکر مهمه، چاقو دست جراح جون انسان رو نجات میده، دست آدم قاتل جون میگیره واسه اینکه عقب نگهشون دارن بهشون گفتن آدم هارو بیخیال شید بچسبید به چاقو، چاقو شیطانیه :)
12:50 - 18 اردیبهشت 1405




1 پاسخ