بی تعارف.... خیلی بیشتر از خبرنگاران و کسانی که ادعای فعالیت فضای مجازی دارند میفهمیای کاش مدیریت اینترنت دست کسانی بود که میان رو بودند.....با مردم بودند....و می دونستند اینترنت فقط اینستاگرام و تلگرام نیست اقیانوس اطلاعاته ، زندگی و کسب و کار هزاران آدمه. اما حیف...#اینترنت
در پاسخ بهاستاد نیستم بخدا، آدم معمولی ام :)))
