عرض نکردم؟‌ :))) نگفتم نمیشه محدود بمونه؟ ببینین وزیر ارتباطات چی گفته(خلاصه متنش رو نوشتم، فیلمشم میزارم ببینین)وزیر ارتباطات : برخی می‌گویند ما در کشور نیاز به اینترنت نداریم! آدم این را نمی‌داند کجای دلش بگذارد خدا وکیلی. البته که حرف بی راهی است. البته چیزی است که بعداز یک هزینه‌ای که ایجاد می‌کند آخرش باز می‌شود، چون اصلا نمی‌شود ولی هزینه‌ی بیخودی درست می‌کند. بیانش هم بد است.این پست رو بفرستید واسه هرکی که نگرانه منبع ویدیو: اقتصاد آنلاین#اینترنت
۳ MB
تصویر نمایه‌ی ‌مُتَرَصّد‌
مُتَرَصّد

@Moterased  •  28 فروردین 1405

چرا محدودسازی اینترنت به صورت دائمی امکان پذیر نیست؟ (توضیح تخصصی)

مشکل محدودسازی اینترنت فقط بستن مسیرها نیست؛ با محدود شدنش، اکوسیستم فناوری از رشد می‌افته. چون زیرساخت واقعی رو هزاران برنامه‌نویس و متخصص گمنام نگه می‌دارن؛ کسانی که سرویس‌ها، لایبرری‌ها، APIها و ابزارهای مهم روزمره رو پایدار نگه می‌کنن.#اینترنت

نمایش گزارش

17:52 - 7 اردیبهشت 1405




5 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌جاگرنات۵‌
@Jugger57 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تو زمان بحران اونایی ک روحیه مردمو حفظ میکنن قابل ستایشنامیدوارم وصل شه از این خراب شده راحت شیم

تصویر نمایه‌ی ‌Hooori‌
@Hooori7 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
خیلی ‌وقته دارن از این حرفا میزنن و از این مصاحبه ها میکنن، ولی کو ؟؟؟اگه قطعی بده، اگه زیرساخت ها برای وصلی فراهم شده که میگن ۵ دقیقه ای میتونن وصل کنن، پس چرا عمل نمیکنن؟!خدایا خسته ایم واقعا، ما رو ببین

تصویر نمایه‌ی ‌Anna O‌
@Annao947 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
البته مسئله لزوما تاب آوری یا ناامیدی نیست حداقل برای من. چون در این صورت کانفیگ میخریدم و به کارم ادامه میدادم. مسئله خود نفس قطع کردن #اینترنت که بسیار آسیب زده به کار من.‌ در یک سال سه بار قطع شده نه تنها مالی بلکه حرفه‌ای و به این راحتی هم قابل جبران نیست متأسفانه.

تصویر نمایه‌ی ‌Abolfazl‌
@JustUser8 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
دیگ به دیگ میگه روت سیاه