یعنی ایران اینترنتش هیچوقت مثل کره شمالی نمیشه؟#اینترنت
واسه اونایی که این متن رو خوندن یه مثال خیلی کوچولو از بحث ورود تکنولوژی توسط افراد گمنام به کشور بگم، چند وقت پیش توی یوتیوب/گیت هاب با یک پروژه اوپن سورس آشنا شدم، یک موتور 3 محوره که با اینکه قطعاتش با پرینتر 3 بعدی پرینت گرفته شده دقت 20 میکرومتری داره، 20 میکرو متر یعنی... #اینترنت/ادامهنمایش گزارش
@Espresso30 فروردین 1405در پاسخ بهاینو میفهمیم ولی اونا نمیفهمنبا ملی شدن اینترنت حتی گوشیامون اپدیت نمیشهاون کسی که نشسته رو سیم اینترنت متوجه نمیشه که کره شمالی از اول اینترنت نداشته و این منو میترسونهاین طرح اجرا میشه ولی شکست میخوره و تا زمان شکست این طرح مردمن که قربانی میشن#اینترنت #اینترنت_آزاد
@DRSDavidSoft31 فروردین 1405در پاسخ بههمچنین ما برنامهنویسانی که در GitHub مشارکت میکنیم نیز نیازمند ارتباط با برنامهنویسان جهانی هستیم.اطلاعات را از StackOverflow کسب میکنیم، و لینوکسهایی که استفاده میکنیم هیچ کدام در ایران ساخته و توسعه یافته نمیشوند!کدام شرکت یا سازمانی حاضر است روی اوبونتو وقت و هزینه بگذارد؟
@IRANWINER31 فروردین 1405در پاسخ بهدیدیدم که بعضی ها با نام (دکتر........)میگن طبق فلان سند دیگه نت وصل نمیشه.که حقیقتا دروغ مسخره ایه (البته اون سند)نه حرفشونولی حقیقتا اگرم بر فرض که دیگه وصل نکنن.اول جامعه رو برای قطعی اماده می کنن.وگرنه بعد دی ماه هم اینا رو تئوری می دادن.ولی هنوز جامعه اماده نیست پس قطعی رخ نمیده.
@user1771643769695 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاصلا اینترنت برای ارتباط و عقب نیوفتادن از دنیاست که بعضی تندورا میگن نرن واتساپ برن ایتا! مگه اینترنت اینهاست! در دنیای الان که علم مثل سرعت نور درحال شتابه شما اگه مردم که بزرگترین سرمایه هر کشوره نخبگان اقلیت خلاق از مردم بیرون میان از این فناوری محروم کنید نخبه ای دیگه نمیاد کشور آسیب پذیر میشه
@user1771643769695 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبنده هم بعنوان کارشناس ارشد برنامه نویسی که در رشد ارتباطات تحقیق میکنم میگم قطع اینترنت باعث عقب افتادن کشور و سوختن نخبگان آینده که الان در متن مردم هستند میشه و میدونم به غیر استارلینک الان فناوریهای هست که اگه اینترنت قطع بمونه با اپیکیشنهای مردم باز وصل میشن داره زیاد میشه فقط نظارت دولت میپره
@Mohsen2003r5 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخب راهکاد سادست اینترنت طبقاتی به برنامه نویس ها! تمام شد و رفت اینترنت هیچوقت وصل نمیشه
@user1771643769695 اردیبهشت 1405در جواب برادری فرمود phd دارن خبر قبول نداره! کارشناس ارشد برنامه نویسیم اتفاقا محقق حوزه فناوری،دانشگاه شما متأسفانه کامل نیست الان مثلا دانشگاه شما در تکنولوژی Technology کجاست؟ ترسم اینه خداینکرده کشور علمی عقب بمونه آسیب پذیر شیم استعداد میان مردمن محرومیت این فناوری باعث سوخت نخبگان آیندمونه!