مجددا تکرار میکنممشکل اینجاست که ما میخوایم حق انتخاب داشته باشیم که خودمون بخوایم چی رو انتخاب کنیم! نه اینکه مجبورمون کنن اونی که میخوان رو انتخاب کنیمیا اینکه یه سرویس اوپن سورس رو به قیمت یه سرویس پرو بهمون بفروشن!کسی با نت ملی مشکل نداره، با زور چپون کردنش به کاربر مشکل داره!#اینترنت

این خبر حذف شده است.

05:09 - 25 فروردین 1405