خدا لعنت کنه این مافیای کروز رو که با زد و بند مالک ایران خودرو شدند و روزگار ملت را دارند سیاه می کنند، فریاد رسی هم نیست ...به والله از نتایانهو بدترن این قوم الظالمین
@user1768658488283 ساعت پیشدر پاسخ بهخدا لعنت کنه این مافیای کروز رو که با زد و بند مالک ایران خودرو شدند و روزگار ملت را دارند سیاه می کنند، فریاد رسی هم نیست ...به والله از نتایانهو بدترن این قوم الظالمین
@GOLGOL2 ساعت پیشدر پاسخ بهعملکرد و دستاورد سالها قائم مقامی وزارت صمت توسط اقای مفتح چه بوده است؟ اگر ایشان نسبتی با شهید مفتح نداشتند ایا تا اینجا می رسیدند و اینقدر دوام می آوردند؟
@Nafisi2 ساعت پیشدر پاسخ بهمگه برای صنعت انحصارسازی شده که بازار سرمایه گذاری ازش ساختن ! حدی هم وجود داره ؟
@user17091014042886082072 ساعت پیشدر پاسخ بهاینقدر بی عرضه اید که نمیتوانید جلو این خائنین به مردم را بگیرید وای بر ما که امسال شما رأس کارید
@user17091015518020614512 ساعت پیشدر پاسخ بهماهیچ تر از هیچ در این هیچ ،پی هیچ دویدیم،در این هیچ،جز این هیچ، دگر هیچ ندیدیم
@Jalalm2 ساعت پیشدر پاسخ بهایرانخودرو یکی از نمادهای مدیریت در کشور است در معادن وشرکت های تولیدی ونفت وگاز و....هم همین گونه وچه بسا بدتر است
@user17091014042886082072 ساعت پیشدر پاسخ بهجوری شده که ایران خودرو تو مملک خودش شده یک ارتش که در کشور خودش تصمیم میگیره کاش یکی از مسئولان اجازه میداد تا ما مردم به حسابشان میرسیدیم
@Smre5192 ساعت پیشدر پاسخ بهواقعا متاسفم براتون با این دولت مزخرف اصلاح طلب که خون مردم کردین توی شیشه. انشاءالله خدا کاسه چه کنم چه کنم به دستتون که پدر مردم رو درآوردین
@user1782211634532 ساعت پیشدر پاسخ بهصدای هیچ کس در نیومد تا اینکه ایرانخودرو فروش خودش انجام داد تموم شد وزارت صمت هدف تشکیل شورای رقابت و سازمان حمایت چیه؟ اگه قراره هر سه ماه یکبار اینا ۵۰ درصد محصولات بی کیفیتشون رو گرون کنند اینا رو انحلال کنید که حداقل از بیت المال الکی هزینه نشه
@user17091017712466143522 ساعت پیشسرافرازی وزارت صمت و سازمانهای مسئول و بازرسی و..........وقتی نظارت گل وبلبلی است ؟همین میشود.........علت افاضات معاون محترم وزیر فقط بخاطر دیده شدن است ؟!!
@user1778170387212 ساعت پیشدر پاسخ بهمقصر مجلس است و مردم خواهان منحل شدن مجلس هستن مجلس موافق و حمایت کرد ازین واکذاری غلط به کروز مفسد مجلس واردات و هم داده به این لابی مفسد شرکتها فشل مجلس مصوب کرده هر سه ماه ! افزایش نرخ بدن ! و ... این مجلس و باید به توپ بست
@user170909998135597492517 دقیقه پیشدر پاسخ بهقیمت ایرانخودرو برای خودرویی مثل تارا ای اف پی حدود ۱۵ هزار دلار آمریکا است! حالا با ۱۵ هزار تا در بازار های جهانی چی می دن؟؟؟ اون قدر ماشین داریم که حد و اندازه ندارد. به نظر من ایراد از تعرفه است، حالا که قیمت بین المللی شده تعرفه هم حداقل مثل مناطق آزاد بشه. این ظلم پذیرفتنی نیست.
@user1778170387212 دقیقه پیشدر پاسخ بهمردم از رهبری محترم درخواست لغو این واگذاری و دارن خواست همه مردم لغو این واگذاری و توقیف اموال و محاکمه کروز مفسد است
@user1715513519902 دقیقه پیشمطالبهمطالبه کاهش قیمت کارخانه ایرانخودرو
با توجه به کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد، این انتظار وجود داشت که کارخانهجات خودروسازی هم قیمت محصولات خود را همزمان با اخبار و امضای توافق سیاسی کاهش دهند اما در تصمیمی عجیب و شوکهکننده کارخانه ایرانخودرو تصمیم به افزایش قیمت محصولات خود گرفت که این کار بیش از پیش قدرت خرید مردم را پایین میآورد. از مسئولین محترم و در راس آن مجلس شورای اسلامی و دولت محترم تقاضا مندیم به این مسئله ورود کرده و زمینه کاهش قیمتها را فراهم آورند. این حق مردم عزیز ایران که تا پای جان برای ایران ایستادند نیست...
مجلس و قوه قضائیه و دولت و ایرانخودرو
0100گزارش از مطالبهنمایش گزارش
پیگیری انجام شده برای پویش را چگونه ارزیابی میکنید
0 رأی • 6 روز و 23 ساعت و 57 دقیقه باقیماندهفقط ایجادکننده نظرسنجی میتواند لیست رأیدهندگان را ببیند
@user1778170387211 دقیقه پیشدر پاسخ بهمجلس و باید به توپ بست چرا مجلس ساکته ؟ چرا این شزکت و به کروز مفسد دادید ؟ همه باهم هستن مدیر بانک اینده امروز مدال هم حتما میگیره ! بابک زنجانی ازاد شده و ...