وزارت صمت: ایران خودرو بیش از حد گران کرده است

درحالی‌که یک هفته از افزایش قیمت محصولات ایران خودرو گذشته و این خودروساز با قیمت های جدید ۶۲ هزار دستگاه خودرو فروخته است امروز سه شنبه محمد صادق مفتح گفت: «نسبت به میزان افزایش قیمت ایران خودرو معترض هستیم» این خودروساز بیش از حد قیمت‌ها را گران کرده است.
گروه اقتصادی خبرگزاری فارس؛ قائم مقام وزیر صمت می‌گوید: خودروساز باید برای بررسی قیمت‌ها اسناد و مدارک به سازمان حمایت ارائه کند. ایران خودرو «باید حرف وزارت صمت را گوش دهد» و قیمت‌های جدید را از سایتش بردارد.
ایران‌خودرو هفته گذشته قیمت محصولات خود را تا ۵۰ درصد افزایش داد و بلافاصله پس از آن، سیزدهمین مرحله فروش محصولاتش را با قیمت‌های جدید اجرا کرد که در این طرح ۶۲ هزار دستگاه خودرو به فروش رسید. این شرکت در بهمن‌ماه سال گذشته نیز بدون دریافت مجوز، قیمت‌های جدیدی اعلام کرده بود که با واکنش نهادهای نظارتی همراه شد و در نهایت مکلف به اصلاح قیمت‌ها شد؛ اما در پایان، قیمت‌های مصوب با اندکی کاهش نسبت به نرخ‌های اعلامیی این شرکت، تأیید شد.مفتح می گوید: سازمان حمایت به عنوان متولی رسمی محاسبه قیمت تمام شده خودرو باید اسناد و مدارک ایران خودرو را درباره قیمت ها بررسی کند. ایران‌خودرو در افزایش قیمت خرداد امسال، بهای دنا پلاس اتوماتیک را از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نسبت به اردیبهشت‌ماه افزایش داده است.#ایران_خودرو#قیمت#وزارت_صمت
13:08 - 2 تیر 1405



18 Replies

Replying to
خدا لعنت کنه این مافیای کروز رو که با زد و بند مالک ایران خودرو شدند و روزگار ملت را دارند سیاه می کنند، فریاد رسی هم نیست ...به والله از نتایانهو بدترن این قوم الظالمین

Profile picture of ‌محمدرضا گل گل‌
Replying to
عملکرد و دستاورد سالها قائم مقامی وزارت صمت توسط اقای مفتح چه بوده است؟ اگر ایشان نسبتی با شهید مفتح نداشتند ایا تا اینجا می رسیدند و اینقدر دوام می آوردند؟

Replying to
عه فقط همین پیش از حد گرون کرده ؟ حدش چنده ؟؟؟؟؟؟؟

Profile picture of ‌فردین سنگ چیان‌
Replying to
مملکت بی صاحاببی در و پیکراین هم از روزگار ملت!

Replying to
مگه برای صنعت انحصارسازی شده که بازار سرمایه گذاری ازش ساختن ! حدی هم وجود داره ؟

Replying to
اینقدر بی عرضه اید که نمی‌توانید جلو این خائنین به مردم را بگیرید وای بر ما که امسال شما رأس کارید

Replying to
ماهیچ تر از هیچ در این هیچ ،پی هیچ دویدیم،در این هیچ،جز این هیچ، دگر هیچ ندیدیم

Profile picture of ‌ایـران زیبــــا‌
Replying to
حق دارید آقا قبول داریم ..چشمم چشم .. باهاشون برخورد میکنیم .قول🤚

Replying to
ایران‌خودرو یکی از نمادهای مدیریت در کشور است در معادن وشرکت های تولیدی ونفت وگاز و....هم همین گونه وچه بسا بدتر است

Replying to
جوری شده که ایران خودرو تو مملک خودش شده یک ارتش که در کشور خودش تصمیم می‌گیره کاش یکی از مسئولان اجازه می‌داد تا ما مردم به حسابشان می‌رسیدیم

Replying to
واقعا متاسفم براتون با این دولت مزخرف اصلاح طلب که خون مردم کردین توی شیشه. انشاءالله خدا کاسه چه کنم چه کنم به دستتون که پدر مردم رو درآوردین

Replying to
صدای هیچ کس در نیومد تا اینکه ایرانخودرو فروش خودش انجام داد تموم شد وزارت صمت هدف تشکیل شورای رقابت و سازمان حمایت چیه؟ اگه قراره هر سه ماه یکبار اینا ۵۰ درصد محصولات بی کیفیتشون رو گرون کنند اینا رو انحلال کنید که حداقل از بیت المال الکی هزینه نشه

Replying to
مملکت بی صاحب و بی درو پیکر همینه

سرافرازی وزارت صمت و سازمان‌های مسئول و بازرسی و..........وقتی نظارت گل وبلبلی است ؟همین می‌شود.........علت افاضات معاون محترم وزیر فقط بخاطر دیده شدن است ؟!!

Replying to
مقصر مجلس است و مردم خواهان منحل شدن مجلس هستن مجلس موافق و حمایت کرد ازین واکذاری غلط به کروز مفسد مجلس واردات و هم داده به این لابی مفسد شرکتها فشل مجلس مصوب کرده هر سه ماه ! افزایش نرخ بدن ! و ... این مجلس و باید به توپ بست

Replying to
قیمت ایران‌خودرو برای خودرویی مثل تارا ای اف پی حدود ۱۵ هزار دلار آمریکا است! حالا با ۱۵ هزار تا در بازار های جهانی چی می دن؟؟؟ اون قدر ماشین داریم که حد و اندازه ندارد. به نظر من ایراد از تعرفه است، حالا که قیمت بین المللی شده تعرفه هم حداقل مثل مناطق آزاد بشه. این ظلم پذیرفتنی نیست.

Replying to
مردم از رهبری محترم درخواست لغو این واگذاری و دارن خواست همه مردم لغو این واگذاری و توقیف اموال و محاکمه کروز مفسد است

Demand

مطالبه کاهش قیمت کارخانه ایران‌خودرو

با توجه به کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد، این انتظار وجود داشت که کارخانه‌جات خودروسازی هم قیمت محصولات خود را همزمان با اخبار و امضای توافق سیاسی کاهش دهند اما در تصمیمی عجیب و شوکه‌کننده کارخانه ایرانخودرو تصمیم به افزایش قیمت محصولات خود گرفت که این کار بیش از پیش قدرت خرید مردم را پایین می‌آورد. از مسئولین محترم و در راس آن مجلس شورای اسلامی و دولت محترم تقاضا مندیم به این مسئله ورود کرده و زمینه کاهش قیمت‌ها را فراهم آورند. این حق مردم عزیز ایران که تا پای جان برای ایران ایستادند نیست...

مجلس و قوه قضائیه و دولت و ایران‌خودرو

0
100
Claim report

Show this thread

پیگیری انجام شده برای پویش را چگونه ارزیابی میکنید

0 votes  •  6 days and 23 Hours and 56 Minutes left
Only the creator can see voters

Replying to
مجلس و باید به توپ بست چرا مجلس ساکته ؟ چرا این شزکت و به کروز مفسد دادید ؟ همه باهم هستن مدیر بانک اینده امروز مدال هم حتما میگیره ! بابک زنجانی ازاد شده و ...