@user17091017746021040631 ساعت پیششرکت سایپا فقط اعلام میکنه که در تحویل خودرو شاهین دچار تعویق هست در صورتی که بنده خودرو ساینا با موعد تحویل ۳ ماهه ثبت نام کردم ۸ مهرماه ۱۴۰۴ تکمیل وجه انجام شد و اعلام کردند ۳۰ دی ماه ۱۴۰۴ خودرو تحویل خواهد شد و الان بعد از گذشت ۵ ماه همچنان بلاتکلیف هستیم و سایپا هم پاسخگو نیست
@user17155135199039 دقیقه پیشمطالبهتأخیر چندساله در تحویل شاهین؛ خریداران خواستار اجرای تعهدات سایپا شدند
ما خریداران خودروی شاهین، پس از گذشت بیش از سه سال هنوز خودروی خود را تحویل نگرفتهایم. بعد از مدتها انتظار، اعلام شد که امکان تحویل خودرو با سانروف وجود ندارد و ما نیز با وجود نارضایتی، برای مدل بدون سانروف تکمیل وجه انجام دادیم؛ اما اکنون همان خودرو را نیز به ما تحویل نمیدهند. در حالی که خریداران همچنان بلاتکلیف هستند، خودروی شاهین در مزایدهها با قیمت بازار عرضه میشود. خواسته ما تنها تحویل خودروی ثبتنامی و پرداخت جریمه تاخیر مطابق مفاد قرارداد است.
سازمان بازرسی کل کشور.وزارت صنعت معدن.قوه قضاییه.شرکت سایپا.
0100گزارش از مطالبهپیگیری انجام شده برای پویش را چگونه ارزیابی میکنید
0 رأی • 6 روز و 23 ساعت و 20 دقیقه باقیماندهفقط ایجادکننده نظرسنجی میتواند لیست رأیدهندگان را ببیند
@user17155135199039 دقیقه پیشوعده تحویل شاهین محقق نشد؛ مشتریان در انتظار پاسخ سایپامطالبهوعده تحویل شاهین محقق نشد؛ مشتریان در انتظار پاسخ سایپا
اینجانب در بهار سال ۱۴۰۲ در شرکت سایپا برای خودروی شاهین ثبتنام کردم و طبق اعلام نتایج قرعهکشی، موعد تحویل خودرو زمستان ۱۴۰۳ تعیین شد. با این حال، تا دی ماه ۱۴۰۳ هیچگونه اطلاعرسانی درباره پرداخت وجه اولیه انجام نشد تا اینکه در همان ماه، نیمی از مبلغ خودرو از ما دریافت و اعلام شد که به دلیل تأخیر، خودرو در شهریور ۱۴۰۴ تحویل خواهد شد. اکنون در اردیبهشت ۱۴۰۵ به سر میبریم، اما تا امروز نه تنها خبری از تحویل خودرو نیست، بلکه با وجود تماسهای مکرر با پشتیبانی سایپا، هیچ پاسخ روشنی درباره زمان تحویل ارائه نمیشود و صرفاً اعلام میکنند زمان مشخصی برای تحویل تعیین نشده است. این بدعهدی سایپا به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و عملاً مصداق تضییع حقوق مصرفکننده است. بنده برای تأمین وجه خودرو، خودروی قبلیام را فروختم تا بتوانم نسبت به ارتقای آن اقدام کنم، اما با افزایش شدید قیمتها، اکنون حتی امکان خرید یک خودروی پراید برای انجام امور روزمره خود را نیز ندارم. متأسفانه در این میان، هیچ مرجع پاسخگویی نیز وجود ندارد.
وزارت صمت، قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، پلیس امنیت اقتصادی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطهپیگیری انجام شده برای پویش را چگونه ارزیابی میکنید
0 رأی • 6 روز و 23 ساعت و 20 دقیقه باقیماندهفقط ایجادکننده نظرسنجی میتواند لیست رأیدهندگان را ببیند