ما که نمیدونیم گروه عظام و کروز رو دارید میگید
@USANR11 خرداد 1405#دکترین_شوک : چه کسانی و به چه علت میخواهند نارضایی و سطح آن در جامعه بالا رود؟ منافع انها چیست از بروز این اتفاق؟! مثلا فقط افزایش قیمت خودرو با بروز کاهش حداکثری عرضه؟یا شاید قصه ورای این حرفهاست...#خودرو #سایپا
@user170909999370884932911 خرداد 1405در پاسخ بهمدیر عامل شرکت کروز بگیرید اویزان کنیدالبته اون قبلش شما ها رو اویزان میکنه
@ra1352051411 خرداد 1405در پاسخ بهآقایان عزیز بازرسی کشور، تا وقتی که نگاه شما و حاکمیت تا نوک دماغ رو بیشتر نمی بینید و اقتصاد و اصول اون رو هیچی و کیلویی فرض می کنید همین است، درد و مرد تولید تو ایران عزیز تیراژ و بس، رقابت توی دنیا هم بر اساس مولفه های کیفیت و رفاه و قیمت، پایه اقتصاد مبادله است نه نظرات بی معنی شماها
@user170910068737005629311 خرداد 1405در پاسخ بهمگه اینا چقدر رانت و نفوذ دارند که حتی قوه قضائیه هم نمیتونه باهاشون برخورد کنه.گرو کشی در شرایط جنگی مصداق محاربه و همکاری با دشمن هست.اگه قوه قضائیه جرات داشت کار به اینجاها نمی کشید.
@Bampooor11 خرداد 1405در پاسخ بهاگه مملکت قانون درستی داشت مالک شرکت کروز رو از هر سوراخی که تو بدنش داشت آویزون میکردن و اموالش رو بابت اخلال در اقتصاد مصادره میکردن. نه اینکه علی رغم رای دادگاه، رئیس قوه بیاد میانجی بشه و اولین خودرو ساز مملکت رو دو دستی تقدیمش کنن. تراست در همه جای دنیا ممنوعه غیر از ایران و جمهوری اسلامی.
@user17781703872111 خرداد 1405در پاسخ بهقطعه ساز زمین گیر نکرد ! مجلس و دولت انجام دادن ! این مجلس و دولت بود که ایران خودرو هم داد به کروز ! مجلس و دولت واردات هم داد به کروز ! تامین قطعه رقیب و هم داد به کروز ! مقصر مجلس و دولت است
@Faalian11 خرداد 1405در پاسخ بهسرمایه دارها دست در دست دشمن می خواهند کشور را نابود کنند و قوه قضاییه در خواب و دولت همدست سرمایه دارها است.
@user170910005846158278411 خرداد 1405این دقیقا مصداق خیانت مستقیم به اقتصاد کشور تحت شرایط جنگیست که سازمان بازرسی با صلابت ورود بنماید و همانند مساله ساعدی نیا تمام مال و اموالشان را ضبط بیت المال بنماید! اگر روش برخوردمان را اینچنین با سرمایه داران صهیونیست صفت عوض بنماییم یقینا ابتدا اسراییلیهای داخلی را کشته خواهیم و جامعه ای بسیار…نمایش بیشتر
@S0916724d11 خرداد 1405در پاسخ بهراه حل درست واردات ازادشود اونوقت هیچ کس حتی یک طبقع ضعیف هم ازاین قوطی های دوزلری نمیخره
@user17507310767111 خرداد 1405در پاسخ بهدولت پشت ایران خودرو و سایپا رو گرفت، اینها مردم رو له کردند، آشغال هاشونو به قیمت تویوتا و بنز به مردم فروختند، حالا سهم بیشتری می خواهند، زنده باد ایران، حالا هر شب ما بریم توی میدان پرچم بچرخونیم، اینها مردم رو تیغ بزنند، دولت و مجلس هم مثل ماست نگاه کنن
@user170910046977038141911 خرداد 1405شما از بدهی ۱۴ همتی سایپا هم به این قطعه ساز نگفتیدمتاسفانه قیمت گذاری دستوری در سالیان اخیر باعث به وجود آمدن این شرایط شدهبا قیمت گذاری مشکل قیمت خودرو در بازار حل نمیشه بلکه باید واردات را آزاد کردکه واردات هم به لطف و نعمت تحریم ها به اندازه مقدرو نبوده
@user170910145489372800111 خرداد 1405در پاسخ بههمین جوری هم چوب حراج بزنید هزاران هزار نفر خواهان خرید خودروهای ناقص هستند😁
@Amin_Y11 خرداد 1405در پاسخ بهتنها راه مبارزه با اختاپوس خودروسازی در ایران،واردات بدون تعرفه گمرکی خودروهای اقتصادی است.کافیست تا چند سال خودروهای زیر ۱۵-۱۰هزار دلار بدون تعرفه گمرکی وارد شوند.ببینید خودروساز و قطعهساز داخلی چطور سراسیمه کیفیت خود را بهبود میبخشند.
@user17730438529611 خرداد 1405در پاسخ بهجنگ زرگری فقط برای اینکه اموال و داراریی مردم و گرو بگیرند خودشون عمدی نقض قطعه می کنند و نگه میدارن قیمت ها بره بالا و بعد اختلاف قیمت رو از مردم بگیرن شرکت های خودرو ساز اگر در زمان تحویل نتونند تامین کنند قیمت قطعات رو از خودرو کم کنند و به همون شکل تحویل خریدار بدن چرا این کار رو نمی کنند؟
@user17730438529611 خرداد 1405در پاسخ بهجناب آقای دادستان کل کشور،۵۲ هزار خودروی ناقص در پارکینگ خودروسازها، یعنی ۵۲ هزار خانواده که پول کامل را پرداختهاند اما کالا را دریافت نکردهاند. این مصداق بارز «کلاهبرداری سازمانیافته» و «ایجاد کمبود مصنوعی برای افزایش قیمت» است. چرا دستگاه قضا به این گروگانگیری اموال مردم ورود نمیکند؟
@user17730438529611 خرداد 1405در پاسخ بهجناب آقای دادستان کل کشور،چرا خودروساز را مجبور نمیکنند خودرو را با کسر قیمت قطعه، تحویل خریدار بدهد و بعد دنبال تأمین قطعه برود؟ شرعاً و قانوناً، پول مردم نزد خودروساز «امانت» است، چرا این امانتداری خیانت میشود؟
@user17781703872111 خرداد 1405در پاسخ بهاینا شو است ! هیچ جا دنیا نمیگذارن قطعه ساز سهامدار شرکت بشه ! چه برسه که اینجا شرکت و بهش دادن ! به اینم بسنده نکردن ! تامین قطعه شرکت رقیب هم بهش دادن ! بازم بسنده نکردن ! واردات و هم بهش دادن ! مجلس ودولت خیانت بزرکی به اقتصاد و صنعت و مردم کردن
@user17781703872111 خرداد 1405در پاسخ بهمقصر همه اینها مجلس چرتی است مجلس موافقت کرد با واکذاری ایران خودرو به کروز ! محلس تمام مصوبات و به سود این تصویب میکنه مجلس واردات و هم داد به این شرکت و لابی انها !!!