تمدید طرح فروش مشارکت در تولید محصولات ایران خودرو

شرکت ایران خودرو ثبت‌نام طرح فروش مشارکت در تولید را تمدید کرد.
گروه اقتصادی خبرگزاری فارس؛ شرکت ایران خودرو با توجه استقبال بالای متقاضیان و تنوع محصولات عرضه شده در طرح مشارکت در تولید محصولات این شرکت سایت فروش امکان ثبت‌نام از ساعت ۹ صبح فردا را میسر کرد.
براساس اعلام ایران‌خودرو، این تصمیم باتوجه به تعدد برنامه‌های فروش، موعدهای مختلف تحویل و همچنین لزوم پشتیبانی فنی سامانه اتخاذ شده است تا به منظور ارائه خدمات بهتر و مناسب به متقاضیان، امکان مجدد ثبت‌نام از ساعت ۹ صبح روز فردا (سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت) از طریق سامانه فروش ایران‌خودرو فراهم می‌باشد.
همچنین ایران خودرو اعلام کرد با توجه به درخواست برخی از متقاضیان طرح جوانی جمعیت و فرسوده، علیرغم اختصاص دو روز نخست ثبت نام برای این دسته از متقاضیان، امکان ثبت نام برای این افراد (طرح جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده) نیز از فردا مورخ ۲۹ اردیبهشت مجددا امکان پذیر خواهد بود.
ایران‌خودرو از تمامی متقاضیان درخواست کرده است زمان‌بندی اعلام‌شده را مدنظر قرار دهند و ثبت‌نام خود را در بازه‌های فوق انجام دهند تا فرایند ثبت‌نام با کمترین تأخیر یا اشکال احتمالی انجام شود.#خودرو#مشارکت #ایران_خودرو
20:45 - 28 اردیبهشت 1405
اقتصاد
صنعت و تجارت




30 پاسخ

@user170910005461078239728 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
سیرک ایرانخودرو

@Danish28 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
جمع کنید این مسخره بازی ها راپول مردم را هر روز به یک بهانه میگیریدو سر تحویل بیچارشون میکنیدآخرشم ارابه مرگ دست مردم میدید

تصویر نمایه‌ی ‌امیر حسام رجایی‌
@amirhes28 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
داداش فولاد از کجا میخاین بیارین تو این وضعیت محاصره و تحریم و نابودی 70 درصدی شرکتای فولادی!هر چیم فولاد هست باید بره برا بازیابی ذخایر موشکی!بعد فولاد داری اونایی که ثبت نام کردی تحویل بده بعد ثبت نام کن!اونایی که میرن ثبت نام میکنن چقد چیزن ساده!

تصویر نمایه‌ی ‌Mr Bi Taarof‌
@bitaarof29 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
نصف مبلغ و میگیرن بعد به دلالان محترم و رفیقای خودشون مهر و آبان تحویل میدن و به بقیه شهریور سال بعد اونم به قیمت روز 😐 هرکس ثبت نام کنه از رضا پهلوی خائن تره ، خیانت فقط درخواست حمله به کشور که نیست حمایت از این صنعت سالی ۲۰هزار کشته میده در حالیکه طی ۳ جنگ تحمیلی ما یک دهم این صنعت کشته نداشتیم

@user170910051641646394329 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
واقعاً تمامی رفتار، سکنات و حرکات خودرو سازهای داخلی خائنانه و مزدورانه هست، خودروهای بی کیفیت با بالاترین قیمت اونم بعد از یک سال دوندگی به قیمت روز تحویل این مردم مظلوم میدن هیییییییییییچ کس هم پیدا نمیشه بهشون چیزی بگه.متأسفم

@user17773700489229 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
یک روش دزدی جدید که چون ذینفعان زیادی داره کسی هم پیگیرش نیست! یعنی چه چند صد میلیون پول بده یکسال بعد با قیمت روز ماشین تحویل بگیر لعنت الله

@user17071060266029 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
یه دور پاکسازی کنید ایرانخودرو و سایپا رو از مدیران بی کفایت و فرصت طلب همه مشکلات قیمتی حل میشود

@user17071060266029 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
کاربر امیرحسامدادا نگران فولاد موشکی نباش اونا خودشون اون زیرمیرا همه چی دارن برای تولید موشک...فراوووووون.داستان های نظامی کلا با اینا فرق داره

@user170910008865580673329 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
سلام اینکه مردم نسبت به این اوضاع اقتصادی گله مندن،یکیش همین سیاست خودرو سازان هست هیچ مسئولی متاسفانه یک فکر اساسی برای این وضعیت تاسف بار که خودرو سازان بی کیفیت به وجود آوردن نمی کند،اینها هر کاری دلشان می خواهند با روح و روان مردم انجام می دهند از بی کیفیت بودن،گران بودن ،عرضه قطره چکانی ...

@user17781703872129 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
بازم سایت هم دیروز و هم امروز مسدود و نتوانستن مردم وارد شوند جدا ازن مورد ، در تصمیم غلط و جدید تمام ریسک و هزینه ها بر دوش مصرف کننده افتاده !

@user17781703872129 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
ایران‌خودرو در مدل فروش جدید خود، ساختاری طراحی کرده که در آن سود افزایش قیمت برای خودروساز محفوظ می‌ماند، اما هرگونه رشد هزینه، تورم یا تغییر نرخ‌ها مستقیماً به حساب خریدار نوشته می‌شود بنابراین اگر بازار بالا برود مشتری باید بیشتر بپردازد و اگر پایین بیاید باز هم ریسک اصلی با خریدار است!!

@user17781703872129 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
علیرغم پارکینک و انبارها مملو از خودرو کامل ! شرکت عمدا عرضه نمیکنه ! با وجود اینکه مدام افزایش نرخ میده ولی عملا عرضه نمیکنه ! هفته پیش طرح گذاشت عملا سایت مسدود و هیچ کس نتوانست حتی وارد سایت شود !!

@user17781703872129 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
بارها مردم و صاحبنظران گفتن وقتی همین خودرو ها را بدیم چین بزنه ، یک‌ششم این نرخ هم نمیشه‌و کیفیت بالاتر پس دلیل‌این پافشاری چیست ؟

@user17781703872129 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
همین خودروها را بدیم چین بزنه نه تنها یک ششم این نرخ هم نمیشه بلکه کیفیت بالاتر دیگه این همه تورم و رشد نقدینگی و کسری و هدر رفت منابع هم نداریم !

@user17781703872129 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تداوم این رویه اینها فقط تورم و رشد‌ نقدینکی ، کسری ناترازی و هدر رفت مواد اولیه و منابع کشور است باور کنید این نه تولید‌است نه حمایت از تولید ! بلکه خودتحریمی محض است

@user17781703872129 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
مردم بدانند نصف این تورم وحشتناک تحمیلی فقط بخاطر این شرکتها فشل و لابی انهاست ! اگه الان ببندن ، نه تنها تورمی ندا‌ریم بلکه منابع سرشار برای زیرساخت هم فراهم میشه

@user17781703872129 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
همه شرکتها بزرگ دنیا الان تولید و دادن به چین و هند ! ایا اونا اندازه ی ما نمیفهمن !? همین خودروها رو چین بزنه یک ششم این نرخ هم نمیشه ! این همه هدر رفت منابع و تورم و هم نداریم

@user17781703872129 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
بعد‌از کرونا در فلان کشور ، دو بانک اعلام ورشکستگی کردن ، نتیحه : تورم از 9 به 2 کاهش یافت و اون نیروها تعدیل شده هم حقوق بیکاری گرفتن تا مجدد جذب بازار شدن اینجا دقیقا برعکسه !