@user170910009111683845126 اردیبهشت 1405در پاسخ بهحالا در بله یا ایتا اینرا می گفتند، آسمان به زمین می آمد؟!!!!
@user170910053790526727126 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاینا در توییتر که یک اپلیکیشن جاسوسی میباشد چجوری توییت میزنند؟
@Mohamad11026 اردیبهشت 1405در پاسخ بهامان از این خودروی ملی شیطون، تو همه خودروسازی ها، توسط اکثر رئسای جمهور، راه اندازی و تولید میشه و در نهایت قطعاتش وارداتی از کار در میاد و تبدیل میشه به یک غده سرطانی جدید مضاف برا باقی غدد سرطانی خودروسازی😂😂😁😁
@ShSh226 اردیبهشت 1405در پاسخ بهالان مرعشی در دولت/حکومت چه سمتی دارد که سیمکارت بدون فیلتر بهش دادند؟
@user17683787584726 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبهترین راهکار. ازاد سازی واردات خودرو و کامیون بدون تعرفه گمرگی (یعنی صفر درصد )از سه کشور چین ژاپن و سوئد
@Kh_Moodi4626 اردیبهشت 1405طبق قول و قرار آقایان، قرار بود خودرو ارزان شود. و شد آرزو...و عامل تحقیر ایرانیان!
@user17787523978226 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمطالبه اجرای افزایش حقوق و پرداخت معوقات بازنشستگان تأمین اجتماعیمطالبهمطالبه اجرای افزایش حقوق و پرداخت معوقات بازنشستگان تأمین اجتماعی
پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی بیش از ۵ میلیون بازنشسته تأمین اجتماعی انتظار داشتند افزایش حقوق آنان برابر مواد ۹۶ و ۱۱۱ قانون تأمین اجتماعی و بر اساس حداقل حقوق کارگران ـ که پیش از آغاز سال توسط شورای عالی کار تعیین و مشخص شده بود ـ از فروردینماه اعمال شود. اما سازمانی که شعارش «پشتوانه فردا» است، به گونهای عمل کرده که اکنون با گذشت تقریباً یک فصل از سال، تازه قصد دارد در پایان این فصل حقوق جدید را پرداخت کند. در اطلاعیه سازمان تأمین اجتماعی نیز اعلام شده است که پرداخت معوقات دو ماه نخست سال، پس از تأمین اعتبار انجام خواهد شد. در شرایطی که امروز بازنشستگان با مشکلات جدی معیشتی مواجه هستند، این پرسش مطرح است که چرا سازمانی که ۳۰ تا ۳۵ سال بهصورت ماهانه از بیمهپردازان حق بازنشستگی دریافت کرده است، اکنون توجه لازم را به آنان ندارد؟ معوقههایی که با تأخیر پرداخت میشوند، واقعاً تا چه اندازه قدرت واقعی خرید بازنشستگان را کاهش میدهند؟ سازمان تأمین اجتماعی برای حتی یک روز تأخیر در پرداخت حق بیمه از بیمهپردازان جریمه دریافت میکند؛ آیا برای تأخیر در پرداخت مطالبات مستمریبگیران نیز جبران خسارت تأخیر تأدیه در نظر گرفته خواهد شد؟ ما، خانواده بزرگ بازنشستگان تأمین اجتماعی، از ریاست جمهوری و وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست فوری داریم تا افزایش حقوق بازنشستگان همراه با پرداخت اردیبهشتماه اعمال شود و مابهالتفاوت فروردین و اردیبهشت نیز همزمان پرداخت گردد.
وزارت رفاه و تامين اجتماعي
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Agrimah26 اردیبهشت 1405این آقا همونی نیست که چند سال قبل در برنامه ی ثریا گفت چون اصل اقتصاد دست ماست هیچ کس نمیتونه در برابر ما قدعلم کنه سر جریان رییس اتاق بازرگانی؟
@Ghaem31326 اردیبهشت 1405در پاسخ بهقسمت درست ماجرا گستردگی استان کرمان و جمعیت کم دشتی بودن استان بسیار مناسب است برای ایجاد کارخانه های عظیم به دلیل دشتی بودن و جمعیت کم امکان آلودگی هوا و معضلات فعلی در تهران نیز در آن مناطق وجود ندارد
@user17597658217626 اردیبهشت 1405ملی؟یا معنی ملی رو نمیدونید یا دانسته دارید از کلمه ی ملی سواستفاده میکنید.وقتی گفته میشه ملی یعنی محصولی که بومی باشه و توده ی مردم بتونن ازش استفاده کنن و یا قدرت خریدش رو داشته باشن.کدوم محصولتون این دو خصوصیت رو در حال حاضر داره؟سمند ملی!! قیمتش به اندازه چندسال حقوق بک کارمند یا کارگر هست؟
@Danish27 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتنها موضوعی که در این خبر برای من مهم بودچرا مرعشی اینترنت و فضای مجازی x داره؟؟؟اینترنت و فضای مجازی برای مردم ممنوع ولی برای خودتون آزاد!!!!فرق ما با کره شمالی پس چیه؟؟؟!!!
@user17787620126327 اردیبهشت 1405در پاسخ بهواقعا جای تعجبه 😂بروزترین خودرو ساخت داخل کشور اگه با دقت نگاه کنی میبینی تکنولوژی متور برای 15 سال پیشه! پلتفرم خودرو بالای 20 سال پیشه جدیدترین آپشن به کار گرفته خودرو مال 10 سال پیشه با همین وضعیت میان طرح فرسوده میگذارن 🤣
@Gdehghani27 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاز جیب مردم و گردن کلفتی جناب مرعشی بیشتر از این ها انتظار است وقتی جایگاهش را بالاتر مجلس و ریاست جمهوری میداند و با سرمایه های بانگ معلوم الحال گردشگری شرکتها را راه اندازی و فی الحال مثل زالو به سیستم اقتصادی صندوق بازنشستگی نفت هم چنگ انداخته اند ، رزمندگان در میدان نبرد مردم در میدان حمایت اقای…نمایش بیشتر