@user17778449071418 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخوب این خودروهای وارداتی که مال پولدارها.خودتات و یک درصدی هااست.مردم چکارکنند.با شمامافیاها
@Mamareza00718 اردیبهشت 1405در پاسخ بهپنج هزار خودرو خجالت داره نه افتخاراز یه طرف میگن وارداتو ادامه میدیم از اون طرف کد های ثبت سفارش برای وارداتو بستن...و ما مردم موندیم و دنای ۳ میلیارد تومنی
@user17764075536118 اردیبهشت 1405در پاسخ بهسید مجید نقطه زنترو به جان مادرت ایران خودرو و سایپا رو بزن
@user17781703872118 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمتاسفانه مجلس واردات و هم به شرکتها دولتی و لابی انها داد! یعنی انحصار در انحصار ! حالا نه تنها بازار داخلی که بازار وارداتی هم در انحصار اینها در آمده !
@user170910040226248372318 اردیبهشت 1405افزایش قیمت خودرو نیز در راستای ایجاد نارضایتی در بین مردم و به راه اندازی جنگ داخلی به طور بی وقفه ادامه دارد . .
@Iranehamdel18 اردیبهشت 1405در پاسخ بهصندوق ها ،بانک ها و کارگزاری ها که به مردم وام و اعتبار داده اند ،پا روی گلوی آنها گذاشته اند ،تا حتی در این شرایط بحرانی اقتصادی ،طلب و جریمه و اصل پول خود را به هر نحوی وصول کنند!!!!پیشنهادهانحوه وصول اعتبار،وام ،اقساط و جریمه دیرکرد را در این شرایط سامان دهید
وام دادن با بهره ربوی و آنهم به اسم تسهیلات و اقساط رنگ به رنگ در بستر تورم و گرانی و فقر ،هر روز ابعاد گسترده تر و جدید تری به خود میگیرد. در ساختار تورمی ،این حجم وام و اقساط ،فقط گرفتار کردن مردم در فرورفتن در باتلاق قرض و نا ترازی زندگیشان میشود . سیستمی که ایجاد شده ،اینطور است که مردم برای خورد و خوراک ،و حتی هزینه های روزمره و معیشت اولیه خود ،گرفتار و محتاج وام ، از بانک های ربوی و سامانه ها و سایت ها ارائه دهنده وام شده اند. کافیست در فضای مجازی و تلویزیون و پیامک ها و تبلیغات نگاهی بیاندازید. همه در حال دادن پیشنهاد برای دادن وام هستند ،آنهم با اقساط رنگ به رنگ!!!!! و الان اکثریت مردم ،گرفتار ،عدم توان بازپرداخت اقساط وام خود شده اند چه برسد به جریمه های دیرکرد و حتی اصل وام. دیگر نه تنها ،سراسر کشور را بانک های ربوی ،فراگرفته است ،بلکه صدها سایت و برنامه و اپلیکیشن وام دهنده ،مثل موریانه کل کشور و اقتصاد و معیشت مردم را هدف قرار داده و این اپلیکیشن های ربوی ،مردم را عادت به گرفتن وام دادند و آنها را با تبلیغات زیاد و در سایه، این حجم از تورم و گرانی ،به سمت خود کشیده و گرفتار کرده اند. حالا ،انواع و اقسام جریمه دیرکرد و و تهدید هم به بدبختی مردم اضافه شده است. بورس کشور تعطیل شده و کسانی که از کارگزاری ها اعتبار گرفته بودند ،دیگر نمیتوانند زندگی خود را تامین کنند و بدتر از آن اینکه ،کسانی که اعتبار از کارگزاری ها گرفته اند ، انها را نیز نمیتوانند پرداخت کنند و سر رسید همه آنها فرا رسیده است. جریمه و مسئولیت اصل و جریمه اعتبار به گردن شخص وام گیرند و یا اعتبار گیرنده است ،نه به گردن مسئولانی که باعث وضع موجود شده اند. گرانی افسارگسیخته ، یک طرف ،و صدها سایت و برنامه و بانک های ربا خوار در طرف دیگر ،عرصه را برای مردم همیشه در صحنه ،پرچم به دست و قشر عادی تنگ کرده ،چه برسد به قشر ضعیف تر که دیگر توانی برایشان باقی نمانده است. وام ها باید برای تولید کارخانه داده شود تا اشتغال و ارزش افزوده ایجاد کند و باعث کاهش،قیمت ها و افزایش تولید گردد ،نه برای بازی با نان و معیشت مردم و گرفتار کردن آنها در انواع و اقسام ،اقساط ربوی با جریمه های سنگین بابت دیرکرد اقساط. اقساط وام مسکن کمر شکن شده .این چه وامی هست که سازندگان ،دقیقا بر حسب مقدار وام ،قیمت را افزایش میدهند و از قبل قدرت خرید آن وام را پیشخور میکنند !!! این وام ها ،فقط و فقط باعث پیشخور کردن گرانی ها هستند و خود عامل گرانی و گرفتار کردن مردم در قسط و جریمه و اصل وام است. تولید کنندگان و کاسبان و املاکی ها و صاحبان مواد خوراکی ،از قبل هر افزایش حقوق و وام و اعتباری را در قیمت های خود محاسبه و پیشخور میکنند. همانطور که متاسفانه در یارانه و کالا برگ شاهد آن بودیم . پس این وام ها فقط باعث ویرانی و فلاکت بیشتر است. تورم کشور باید نزدیک به صفر باشد تا این وام ها جواب دهد و اقتصاد و کشور در شرایط رونق قرار گرفته باشد نه در شرایط بحرانی ،اینطور از تورم کاسبی کنند. رباخواران و صندوق هایی که از تورم و گرانی ،کاسبی راه انداخته اند و تحریم و جنگ و فقر برای آنها نعمت شده است ، شاید به این نکته توجه نکرده باشند و یادشان رفته است که ،خدای متعال هست و ناظر بر اعمال شما ، و دستتان را باز میگزارد تا هر آنچه میخواهید انجام دهید تا بر بار خود بیافزایید ، ولی در آخر، اینجا محل گذر است و زود میگذرد و در نهایت در دادگاه عدل الهی حاضر خواهید شد. تورم صفر اگر نباشد و زیاد باشد ،همه به سمت وام گرفتن میروند و فساد ایجاد میشود ، و همه در چرخه گرفتن وام و تورم گرفتار میشوند. این وام دهندگان ربوی را از اقتصاد کشور حدف کنید و تورم را ،که بستر تولید این حجم از رباخواری میشود را مهار کنید. گرانی و تورم و کاهش ارزش ریال و تولید صندوق های ربوی باید خط قرمز مسئولان باشد. انشالله با تدابیر قوه قضائیه و سازمان های نظارتی و بازرسی و علمای محترم و حوزه علمیه قم و بانک مرکزی این وضعیت سامان بگیرد.
قوه قضائيه، دولت مجلس سران قوا، علما و روحانیون حوزه علمیه، نهادهای نظارتی و بازرسی، بانک ها و صندوق ها و اپلیکیشن های مالی، کارگزاری های بورس، آقای همتی و آقای مدنی زاده و فرزین، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، سازمان ها و نهادهای تصمیم گیر و شورای نگهبان، رهبر معظم انقلاب و شورای عالی دفاع، جناب آقای اژه رئیس محترم قوه قضائیه و بانک مرکزی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@vasatbaz18 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاز تاخیر ۸ ماهه سایپا چه خبر؟ نکنه با واردات خودرو از چین و فروشش به قیمت سه برابر به مشتری ایرانی بخوان به چین برای ابر قدرت شدن کمک کنن؟ نکنه پشت آزار مردم با موضوع خودرو چنین حکمت و مصلحتی باشه؟
@Power_Progress_Pride18 اردیبهشت 1405در پاسخ بهنبرد بعدی: ریشه کنی فساد و رانت و پارتی و آقازاده و مافیا بازی از سیستم حکومت و اقتصاد.شفافیت و حسابرسی سیستماتیک همه دست اندرکاران و مجازات سخت مفسدینمردم سختیها را تحمل میکنند، اما بی عدالتی را نه.
@user170910003116588733318 اردیبهشت 1405در پاسخ بهماشینی که باید شرایطی با اقساط بلند مدت به ما بدهند سه برابر قیمت به ما می اندازن ، سوار شدن به ماشین با کیفیت شده ارزومون ، خدا ریشه مافیان خودرو را بسوزاند ، ارزوی یک رافور به دلمان ماند
@Doustdar_Velayat18 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاحتکار بزرگ در شورآباد با چاشنی رباخواری
شورآباد، منطقهای در حاشیه جنوبی شهرری و در مجاورت کهریزک، سالیان طولانیست که محل نگهداری کیسهها و پالتهای مواد اولیه پلاستیک است.این انبارها که از واقعشدن درکنار جاده قدیم تهران-قم به موقعیتی ممتاز دست یافتهاند، محل نگهداری و انبارش بخش بزرگی از مواد پلیمری و پلاستیکی موردنیاز صنایع مختلف کشو…نمایش بیشترنمایش گزارش
@emardomii19 اردیبهشت 1405در پاسخ بهآغاز پخش برنامه الگو شو در رادیو اقتصاد
قسمت اولموضوع: ملاک های دامداری بهره ورشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ساعت 16:55با حضور: جناب آقای دکتر میر مهیار میرصالح پور طراح مدل های اقتصادی مردم محورجناب آقای دکتر عزیزاله شبانی کارشناس امور دامجناب آقای دکتر محمد رباطی کارآفرین حوزه دامداری …نمایش بیشتر۷ MB
@user17781703872121 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاین واردات نیست یا نفت و مواد اولیه باارزش و زیر قیمت و بدون دلار به چین میدن و اونم بجاش بنجل و مصرفی میده یا یه عده در چنین شرایط کشور ارز و صرف این کالا بنجل و مصرفی میکنن در دو حالت اینجا شش برابر نرخ جهانی قیمتگذاری میشه ! و معادلش چاپ ریال ! یعنی اوج خودتحریمی !!!
@user17781703872121 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتهاتر کالا در چنین شرایط کشور فقط باید صرف ورود تکنولوژی و زیر ساخت شود نه کالا بنجل و مصرف! که اینجا شش برابر نرخ جهانی بدن و معادلش ریال چاپ بشه ! و تورم و رشد نقدینگی ! این اوج خودتحریمی است !!!!
@user17781703872121 اردیبهشت 1405در پاسخ بهکدام واردات !? مجلس واردات و هم داد به همین شرکتها فشل و لابی انها ! شش برابر نرخ جهانی ! دارن نرخ گذاری میکنن !!!